O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Z 50 % se jedná o:- denní administrativa – pošta, kopírování, objednávky dle potřeb společnosti, běžná korespondence
- zajištění toku informací mezi jednateli a zaměstnanci společnosti
- nákup a evidence kancelářských a ostatních potřeb apod.
Z dalších 50% se jedná o osobní asistentku jednatele
- časté výjezdy do města služebním vozem
- zajišťování organizačních záležitostí ( soukromého charakteru) - výhradně pro jednatele společnosti
Požadujeme
- středoškolské vzdělání
- praxe minimálně 1 rok na obdobné pozici
- schopnost samostatného řešení problémů, logické myšlení
- organizační a komunikační schopnosti
- aktivní přístup, loajalita a pečlivost
- časová flexibilita
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
- ŘP B. podmínkou = aktivní řidič
Nabízíme
- zázemí v české, stabilní a dobře prosperující společnosti
- příjemný kolektiv
- pružná pracovní doba
- 4 týdny dovolené
- stravenky