Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha 1
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha 1

Volné pracovní místo ASISTENTKA JEDNATELKY v CK ( AJ nutností!) (20.000 - 35.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 1
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Jste spolehlivá a loajání a máte zkušenost z cestovní kanceláře a praxi v administrativě na asistentské pozici? Pokud navíc ovládáte angličtinu, hledáme právě Vás!

Cestovní kancelář se specializací na okružní plavby lodí po celém světě hledá spolehlivou kandidátku na pozici:

ASISTENTKA JEDNATELKY v CK ( AJ nutností!)
 

  • komunikace s klienty a obchodními partnery
  • administrativní činnost (vyřizování klientských požadavků, dokumentace, nabídky, rezervace, aktualizace dat apod.)

Požadujeme

  • min.SŠ vzdělání
  • praxe na pozici Asistentka (zkušenost s vyřizováním administrativy a podporou vedení společnosti)
  • praxe v cestovní kanceláři velkou výhodou!
  • AJ slovem i písmem podmínkou! (velkou výhodou NJ a zahraniční zkušenost)
  • uživatelská znalost MS Office
  • zaměření na zákazníka
  • spolehlivost, loajalita, zodpovědnost, organizační a komunikativní schopnosti

Nabízíme

  • možnost práce na hlavní pracovní poměr i na poloviční úvazek
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • práci v atraktivní lokalitě Prahy
  • příjemné pracovní prostředí
  • každodenní využití jazyků
  • slevy na dovolenou
  • možnost vycestovat do exotických destinací jako delegát

  • nástup: Ihned/dohodou
  • lokalita: Praha 1

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-232251. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
včera
Asistent / asistentka managementu – ekonom / ekonomka
Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, arc ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha a okolí Plný úvazek
včera
Asistentka - administrativní podpora týmu právníků
- administrativní podpora týmu právníků - příprava a úprava dokumentů v MS Office - komunikace s klienty, úřady, soudy - příprava podkladů pro fakturaci
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Zapisovatel / zapisovatelka pro administrativní práce a zapisován...
• administrativní úkony související se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno