Popis pracovní nabídky
Kompletní vedení agendy sekretariátu, komunikace s tuzemskými a zahraničními obchodními partnery či zákazníky, vedení diáře-kalendáře (docházkový systém, obchodní schůzky, významné dny), vedení rozdělovníku firemních dokumentů (např. pošta, objednávky), zabezpečování kancelářských potřeb a tisků, zabezpečení organizace obchodních návštěv společnosti, plnění zadaných úkolů pro oddělení marketingu a personalistiky.Požadujeme
SŠ. Dobrou znalost AJ slovem i písmem, znalost jiných světových jazyků výhodou (NJ, IT), znalost práce na PC (OSMS Office, Exchange Outlook), komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost, praxe na obdobné pozici vítána, ŘP skupiny B vítán, čistý rejstřík trestů.Nabízíme
Příjemné pracovní prostředí, profesionální přístup managementu, dlouhodobý pracovní vztah.Místo práce: Brno
Termín nástupu: Dle dohody
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je obchodně servisní společnost se sídlem v Brně, se zaměřením na technologii pro pneuservisy a autoservisy.
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".