Volné pracovní místo ASISTENT/KA LOGISTIKY A NÁKUPU
Lokalita
a další
Firma
FENIX SEARCH s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.ČEMU SE VĚNUJEME?
Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.
JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?
NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely
Popis pracovní nabídky
Pro našeho klienta, výrobní a vývojovou společnost se zaměřením na automatizaci a pneumatiku, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka logistiky a nákupu.CO JE HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
práce ve skladu, která zahrnuje vychystávání a balení zboží, inventury apod.
navrhování vylepšení na organizaci skladu a optimalizaci skladování
zajištění přepravy zboží
spolupráce s dalšími odděleními při zavádění nových procesů
v rámci nákupu zpracování objednávek, kontrola faktur a dodacích termínů
komunikace s dalšími pobočkami společnosti
v případě potřeby vyřizování reklamací
Požadujeme
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?má ukončené SŠ/VŠ vzdělání, uvítáme technicky zaměřeného kandidáta, ale není podmínkou
domluví se anglicky na středně pokročilé úrovni, nebojí se vyřídit telefon v AJ
je samostatný a komunikativní
dokáže spolupracovat v týmu a jednat se zákazníky
výhodou budou zkušenosti z administrativní nebo asistentské pozice
CO BY STE JEŠTE MĚLI VĚDĚT?
Na této pozici budete spojkou mezi logistikou a nákupem a pravou rukou své nadřízené. Práce v logistice bude mírně převažovat nad prací v nákupu (60:40). Rádi dáme příležitost i šikovným absolventům, kteří umí používat selský rozum a nezaleknou se nutnosti naučit se novým dovednostem.
Nabízíme
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?stabilní a perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti a možnost dalšího profesního i osobního růstu
důkladné zaškolení na vyráběné produkty a propracovaný adaptační plán
stravenky, týden dovolené navíc, občerstvení na pracovišti
kurzy AJ v rámci pracovní doby a příjemné pracovní prostředí
místo výkonu práce v Brně – Králově poli