Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-centrum

Volné pracovní místo Asistentka logistiky

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Práce s PC – středně pokročilý uživatel MS OFFICE
  • Zadávání dat, vytváření reportů
  • Vystavování faktur dodacích listů
  • Tvorba základních tabulek a práce v MS Excelu
    Pro našeho významného klienta, který působí na trhu již řadu let hledáme vhodného kandidáta na pozici -


Assistant/ka logistiky – Místo výkonu práce: Praha – letiště Václava Havla
 

  • kvalifikovaný administrativní pracovník odpovědný za vedení administrativy, práci s interními systémy, zadávání faktur do systému, přípravu reportů a pod.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření
  • Zkušenosti na administrativní pozici minimálně 1 rok
  • Velmi dobré komunikační dovednosti
  • Středně pokročilý uživatel MS OFFICE
  • AJ na komunikativní úrovni – intermediate
  • Zájem o stabilní, dlouhodobé zaměstnání

Nabízíme

  • Zodpovědnost za svěřený úkol, loajalita
  • Smysl pro přesnost a dokonalost
  • Organizační schopnosti, týmový hráč
  • Samostatnost, rozhodnost,
  • Logické a analytické myšlení
  • Zajímavé zaměstnání v odvětví logistiky na trvalý pracovní poměr
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Stravenky
  • Finanční ohodnocení 20 000 Kč/brutto

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-232251. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
týden
Asistent / asistentka managementu – ekonom / ekonomka
Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, arc ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha a okolí Plný úvazek
týden
Asistentka - administrativní podpora týmu právníků
- administrativní podpora týmu právníků - příprava a úprava dokumentů v MS Office - komunikace s klienty, úřady, soudy - příprava podkladů pro fakturaci
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Zapisovatel / zapisovatelka pro administrativní práce a zapisován...
• administrativní úkony související se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Asistentka do advokátní kanceláře
Práce spočívá v podpoře týmu právníků, vedení spisů, přípravy podkladů, psaní z diktafonu, formátování, kopírování, skenování právních dokumentů, úpravě dokumentů ve Word, Excel a PowerPoint.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno