Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka majitelům a jednatelům realitní kanceláře

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 3
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • správa kalendáře a sjednávání schůzek, správa emailové komunikace 
  • administrativní činnosti
  • tvorba podkladů pro jednání
  • zjišťování a vyhledávání informací
  • participace na svěřených projektech

Požadujeme

  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost stanovit si priority při plnění více úkolů najednou 
  • ochota vysokého pracovního nasazení
  • příjemné vystupování, časová flexibilita, pečlivost, samostatnost, loajalita 
  • minimálně SŠ vzdělání
  • výborná znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook, Internet, e-mail) 
  • výhodou zkušenosti v obchodě či ve stavebnictví
  • výhodou znalost anglického jazyka (slovem i písmem)

Nabízíme

  • práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • odpovídající fixní plat

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Realitní kancelář DEFIRE spol. s.r.o. sídlící na Praze 3 hledá vhodnou kandidátku na pozici osobní asistentky dvou majitelům a jednatelům společnosti.

Místo práce: Praha 3

Termín nástupu: dohodou

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
DATA ANALYST
Ref. č.: 20-28-232548. <ul> <li> Providing data analysis, their interpretation to company´s managers and customers, suggesting solutions</li> <li> Provide data analysis with regard to client requests</li> <li> Develop methodologi ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s FJ a AJ (25.000 - 40.000,- Kč)
Chcete pracovat v kosmopolitním prostředí velké mezinárodní společnosti? Rádi byste využívaly francouzský i anglický jazyk ve Vašem profesním životě? V tom případě se těšíme na Váš životopis! Mezinárodní elektrotechnická sp ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
SPECIALISTA REKLAMACÍ s FJ a AJ (25.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti s administrativou a rádi byste našli uplatnění ve stabilní mezinárodní společnosti? Ovládáte anglický a francouzský jazyk na mírně pokročilé úrovni? Baví Vás práce s počítačem a umíte pracovat v MS Excel? Pokud ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno