Popis pracovní nabídky
Pro úspěšného mezinárodního klienta hledáme šikovného kandidáta na pozici Asistentka managementu/Fakturantka.Co bys měl/a očekávat:
- Přijímání a kontrolování telefonních hovorů a korespondenci
- Zpracování dokumentů
- Vystavování dokladů k fakturaci
- Administrativní podpora a spolupráce s vyšším oddělení
- Kompletování a zadávání dat do interního informačního systému
- Sjednávání schůzek, konference, a cest
- Zodpovědnost za vedení kalendářů nadřízeným osobám
Požadujeme
Co požadujeme od Tebe my:- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Český jazyk musí být na výborné úrovni (rodilý mluvčí)
- Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni
- Pokročilé počítačové dovednosti (MS Office – zejména MS Word, Excel, Powerpoint)
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Komunikativnost a flexibilitu
- Samostatnost, pečlivost, důslednost
Nabízíme
Co nabízíme my:- Práci v dynamické, mezinárodní společnosti
- Přátelský a mladý tým
- Lokalitu v praze 1
- Balíček benefitů - sick days, 6 týdnů dovolené, týmové akce a další