Volné pracovní místo  ASISTENTKA MANAŽERA PROVOZU, ref.č. IV-082

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

APROFES, s.r.o. již 27let pracuje pro lidi a s lidmi. Jsme recruiteři a headhunteři. Jde nám o to, abychom Vám pomohli najít takovou práci, kterou byste si užívali a fakt ji měli rádi. Jsme tým personalistů a pracovních psychologů. # Jsme Áčko

Popis pracovní nabídky

Našim klientem je významná společnost, která patří mezi největší dodavatele síťových a telekomunikačních technologií v České republice.


Popis práce:

  • Práce s fakturami – kontrola, zapsání a přiřazení do systému
  • Zapisování, třídění a denní podávání pošty
  • Vedení pokladny
  • Správa a výdej stravenek
  • Archivace dokumentů (obchodní smlouvy)
  • Starost o vozový park – evidence, zajištění CCS, servis, leasing, přidělení zelených karet
  • Řešení pojistných událostí - Komunikace s pojišťovnou, servisem
  • Komunikace s úřady, bankami a dalšími institucemi, evidence a správa firemní dokumentace
  • Zajištění materiálního zabezpečení administrativy (objednávky kancelářských a hygienických potřeb)
  • Podpora managementu – zajištění ubytování, letenky, jízdenky, případně zajištění pomoci v nesnázích
  • Zajištění péče o klienty a starost o průběh jednání – poskytnutí nezbytného servisu v podobě občerstvení, přípravy zasedacích místností, materiální zabezpečení a úklid
  • Administrativní a organizační podpora personálnímu oddělení
  • Organizační podpora při pořádání školení a firemních akcí
  • Každodenní kontrola čistoty v prostorách firmy (zasedací místnosti, kuchyňky)

Vaší hlavní náplní bude administrativní podpora vedení společnosti, zajištění běžného provozu firmy a recepce.
Vzhledem k různorodosti práce a velkému množství úkolů, vyžaduje tato pozice velmi dobrý time-management a schopnost určování priorit.

Převážnou část Vaší práce bude tvořit administrativní podpora vedení společnosti, a proto je důležitá zkušenost s prací v informačním systému a povědomí o způsobu správy dokumentů ve střední firmě. Řada těchto dokumentů má důvěrnou povahu a jsou důležité pro správní řízení, proto je nezbytně nutná velká míra diskrétnosti, osobní zodpovědnosti a spolehlivosti.


Termín nástupu: dle dohody – možno ihned

Požadujeme

  • Min. SŠ ekonomického zaměření
  • Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
  • Vynikající organizační dovednosti
  • Samostatnost, pečlivost a dynamičnost
  • Znalost základů účetnictví
  • Pokročila znalost práce s kancelářským SW (MS Word, Excel, Power Point)
  • Zkušenost s ekonomickým informačním systémem vítána (I6, K2, Navision, Helios, SAP,…)
  • Aktivní řidič – řidičský průkaz skupiny ”B”
  • Komunikativnost, Loajalita
  • Psaní na stroji -cca 230 úhozů za minutu

Nabízíme

  • Místo práce: Brno-Slatina
  • příspěvek na stravné v podobě Gastrostravenek
  • pracovní doba od 8.00 do 17.00 hod.

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.
 Zpět