Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město, Brno-venkov
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město, Asistentka Brno-venkov

Volné pracovní místo ASISTENTKA MANAŽERA PROVOZU, ref.č. IV-082

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Našim klientem je významná společnost, která patří mezi největší dodavatele síťových a telekomunikačních technologií v České republice.


Popis práce:
 

  • Práce s fakturami – kontrola, zapsání a přiřazení do systému
  • Zapisování, třídění a denní podávání pošty
  • Vedení pokladny
  • Správa a výdej stravenek
  • Archivace dokumentů (obchodní smlouvy)
  • Starost o vozový park – evidence, zajištění CCS, servis, leasing, přidělení zelených karet
  • Řešení pojistných událostí – Komunikace s pojišťovnou, servisem
  • Komunikace s úřady, bankami a dalšími institucemi, evidence a správa firemní dokumentace
  • Zajištění materiálního zabezpečení administrativy (objednávky kancelářských a hygienických potřeb)
  • Podpora managementu – zajištění ubytování, letenky, jízdenky, případně zajištění pomoci v nesnázích
  • Zajištění péče o klienty a starost o průběh jednání – poskytnutí nezbytného servisu v podobě občerstvení, přípravy zasedacích místností, materiální zabezpečení a úklid
  • Administrativní a organizační podpora personálnímu oddělení 
  • Organizační podpora při pořádání školení a firemních akcí
  • Každodenní kontrola čistoty v prostorách firmy (zasedací místnosti, kuchyňky)


Vaší hlavní náplní bude administrativní podpora vedení společnosti, zajištění běžného provozu firmy a recepce.
Vzhledem k různorodosti práce a velkému množství úkolů, vyžaduje tato pozice velmi dobrý time-management a schopnost určování priorit.

Převážnou část Vaší práce bude tvořit administrativní podpora vedení společnosti, a proto je důležitá zkušenost s prací v informačním systému a povědomí o způsobu správy dokumentů ve střední firmě. Řada těchto dokumentů má důvěrnou povahu a jsou důležité pro správní řízení, proto je nezbytně nutná velká míra diskrétnosti, osobní zodpovědnosti a spolehlivosti.


Termín nástupu: dle dohody – možno ihned

Požadujeme

  • Min. SŠ ekonomického zaměření
  • Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
  • Vynikající organizační dovednosti
  • Samostatnost, pečlivost a dynamičnost
  • Znalost základů účetnictví
  • Pokročila znalost práce s kancelářským SW (MS Word, Excel, Power Point)
  • Zkušenost s ekonomickým informačním systémem vítána (I6, K2, Navision, Helios, SAP,…)
  • Aktivní řidič – řidičský průkaz skupiny ”B”
  • Komunikativnost, Loajalita
  • Psaní na stroji -cca 230 úhozů za minutu

Nabízíme

  • Místo práce: Brno-Slatina
  • příspěvek na stravné v podobě Gastrostravenek
  • pracovní doba od 8.00 do 17.00 hod.

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PODPORA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Zodpovědnost za proces na kontrolu a řízení smluv Podpora pro obchodní, právní a další oddělení Kontrola dodržování interních firemních postupů a směrnic Kontrola postupu zpracovávání a následné uložení a správa databáze smluv a ...
SPINWARE s.r.o. Vyškovsko Plný úvazek
dnes
ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI (až 28.000 Kč)
Hledáme asistentku se znalostí AJ (komunikace s našimi zahraničními zákazníky), zpracování dokumentů, zajišťování agendy. * administrativně/organizační podpora společnosti * obchodní korespondence * komunikace se zahraničními zá ...
Jobs Contact Consulting, s.r.o. okres Brno-město, kraj Jihomoravský Plný úvazek
dnes
Přivýdělek z domova při zaměstnání na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12...
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
VEDOUCÍ ASISTENTKA TÝMU (30.000 - 30.000,- Kč)
Jste komunikativní typ člověka s pokročilou angličtinou? Máte reprezentativní vzhled a výborné prezentační a organizační schopnosti? Zvládáte více činností najednou? Chcete pracovat v IT společnosti? Pak neváhejte zaslat svůj živ ...
Advantage Consulting, s.r.o. kraj Jihomoravský, Česko Plný úvazek
týden
Asistentka v realitní kanceláři
• komunikace s klienty, dodavateli, úřady • administrativní podpora celé kanceláře včetně vedení společnosti a realitních makléřů • zajištění chodu kanceláře po provozní stránce • vyřizování pochůzek • porovnávání cen a služeb do ...
JOBSYSTEM s.r.o. IBC, Příkop 843/4, 602 00 Brno Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno