Volné pracovní místo ASISTENTKA MANAŽERA PROVOZU, ref.č. IV-082
Lokalita
a další
Firma
APROFES,s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
APROFES, s.r.o. již 27let pracuje pro lidi a s lidmi. Jsme recruiteři a headhunteři. Jde nám o to, abychom Vám pomohli najít takovou práci, kterou byste si užívali a fakt ji měli rádi. Jsme tým personalistů a pracovních psychologů. # Jsme ÁčkoPopis pracovní nabídky
Našim klientem je významná společnost, která patří mezi největší dodavatele síťových a telekomunikačních technologií v České republice.Popis práce:
- Práce s fakturami – kontrola, zapsání a přiřazení do systému
- Zapisování, třídění a denní podávání pošty
- Vedení pokladny
- Správa a výdej stravenek
- Archivace dokumentů (obchodní smlouvy)
- Starost o vozový park – evidence, zajištění CCS, servis, leasing, přidělení zelených karet
- Řešení pojistných událostí - Komunikace s pojišťovnou, servisem
- Komunikace s úřady, bankami a dalšími institucemi, evidence a správa firemní dokumentace
- Zajištění materiálního zabezpečení administrativy (objednávky kancelářských a hygienických potřeb)
- Podpora managementu – zajištění ubytování, letenky, jízdenky, případně zajištění pomoci v nesnázích
- Zajištění péče o klienty a starost o průběh jednání – poskytnutí nezbytného servisu v podobě občerstvení, přípravy zasedacích místností, materiální zabezpečení a úklid
- Administrativní a organizační podpora personálnímu oddělení
- Organizační podpora při pořádání školení a firemních akcí
- Každodenní kontrola čistoty v prostorách firmy (zasedací místnosti, kuchyňky)
Vaší hlavní náplní bude administrativní podpora vedení společnosti, zajištění běžného provozu firmy a recepce.
Vzhledem k různorodosti práce a velkému množství úkolů, vyžaduje tato pozice velmi dobrý time-management a schopnost určování priorit.
Převážnou část Vaší práce bude tvořit administrativní podpora vedení společnosti, a proto je důležitá zkušenost s prací v informačním systému a povědomí o způsobu správy dokumentů ve střední firmě. Řada těchto dokumentů má důvěrnou povahu a jsou důležité pro správní řízení, proto je nezbytně nutná velká míra diskrétnosti, osobní zodpovědnosti a spolehlivosti.
Termín nástupu: dle dohody – možno ihned
Požadujeme
- Min. SŠ ekonomického zaměření
- Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
- Vynikající organizační dovednosti
- Samostatnost, pečlivost a dynamičnost
- Znalost základů účetnictví
- Pokročila znalost práce s kancelářským SW (MS Word, Excel, Power Point)
- Zkušenost s ekonomickým informačním systémem vítána (I6, K2, Navision, Helios, SAP,…)
- Aktivní řidič – řidičský průkaz skupiny ”B”
- Komunikativnost, Loajalita
- Psaní na stroji -cca 230 úhozů za minutu
Nabízíme
- Místo práce: Brno-Slatina
- příspěvek na stravné v podobě Gastrostravenek
- pracovní doba od 8.00 do 17.00 hod.