Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka manažerky společnosti

aktivní
Mgr. Petr Kmošek
Místo pracoviště
Hradec Králové
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyučení, SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Plnění dílčích úkolů v rámci pracovní náplně
Úzká spolupráce s ostatními kolegy a útvary
Administrativní podpora při interních procesech
Kompletní administrativní podpora svěřeného úseku

Požadujeme

SŠ vzdělání
Analytické myšlení, pečlivost, vytrvalost, trpělivost spolehlivost, loajalitu,
Schopnost a ochotu se neustále učit
Aktivní přístup k plnění úkolů
Výborné komunikační a organizační schopnosti, pohotovost
Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet…)
Aktivní znalost anglického jazyka

Nabízíme

Motivující platové ohodnocení dle profilu a zkušeností kandidáta
Rozmanitou a zodpovědnou práci s využitím jazyka
Ostatní výhody dle standardu společnosti

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
H3968: Osobní asistentka GŘ
kompletní administrativa spojená s vedením sekretariátu i nad rámec klasické pracovní doby, pravá ruka ředitele, častá komunikace se zahraničím (klíčoví odběratelé a dodavatelé), č ...
Personal Consult s.r.o. Hradec Králové Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrátor Back Office, nástup 1.4.2017
Ref. č.: 5-12-220400. Hledáte práci v administrativě a ovládáte práci s PC?<br/>Chcete získat pracovní zkušenost v nadnárodní společnosti?<br/> <br/>Pak se nám neváhejte ozvat.<br/> <br/>Popis pozice:<ul> <li> administrativní zpr ...
Grafton Recruitment s.r.o. Hradec Králové Plný úvazek
včera
H4036: Referentka zákaznického servisu
zajištění styku s externími a intercompany zákazníky a uspokojování jejich požadavků
Personal Consult s.r.o. Nový Bydžov okolí Plný úvazek
týden
Stáž ve společnosti Adecco v Hradci Králové
výpomoc s vedením personální administrativy vyřizování požadavků ze strany klienta komunikace s uchazeči o zaměstnání kopírování, skenování a zakládání dokumentů
ADECCO spol.s r.o. Hradec Králové Zkrácený úvazek, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno