Volné pracovní místo  ASISTENT/KA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ s AJ a finštinou

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Naším klientem je velká mezinárodní průmyslová společnost, která v současnosti hledá vhodného kandidáta/ku na pozici <br/>
<br/>ASISTENT/KA do nákupního oddělení:<br/>
<br/>NÁPLŇ PRÁCE:<ul>
<li> administrativní podpora oddělení nákupu</li>
<li> starost o dodavatele a nákup produktů (tel. a e-mailový kontakt s dodavateli a potvrzování termínů dodávek)</li>
<li> jedná se o logistickou činnost a její zápis do interní databáze</li>
</ul>
<br/>PLAT: 110 - 120 Kč/hod.<br/>
<br/>LOKALITA: Praha 3 (přímo u metra Flóra)<br/>
<br/>NÁSTUP: ihned<br/>
<br/>ÚVAZEK: 20-30 hod./týden<br/>Spolupráce na 6 měsíců (možnost prodložení)

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ/VŠ, preferujeme ekonomický směr</li>
<li> výborná znalost anglického</li>
<li> znalost finského jazyka </li>
<li> předchozí zkušenost na obdobné pozici (nebo alespoň v administrativě)</li>
<li> časová flexibilita </li>
<li> komunikační dovednosti</li>
<li> orientace na detail, analytické dovednosti</li>
<li> schopnost učit se novým věcem</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> stravenky 80Kč/den</li>
<li> zázemí stabilní a úspěšné společnosti</li>
<li> využití angličtiny a finštiny na denní bázi</li>
</ul>
 Zpět