Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka nákupního oddělení

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • práce pro nákupní oddělení – objednávání a poptávání vybraného kancelářského sortimentu
  • administrativní činnost spojená s nákupem – zadávání zboží do systému, likvidace faktur
  • zpracovávání výběrových řízení – tzn. vyhledávání a naceňování položek, hledání nejvhodnějších produktů
  • komunikace s dodavateli, příprava a kontrola smluv


Zajímavá práce v oblasti kancelářských potřeb!
Právě hledáme šikovného a schopného člověka na pozici ASISTENTKA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ pro firmu PAS, s.r.o., která patří mezi deset největších velkoobchodů v oblasti školních, papírenských a kancelářských potřeb v České republice.
Hledáte stabilní a dlouhodobou práci?
Baví vás práce v kanceláři – u PC a telefonu?
Jste člověk, který je schopen dělat různorodou práci a více věcí najednou?
Jste ochotná i aktivně zpracovávat výběrová řízení na kancelářské potřeby?
Pak hledáme možná právě Vás!

Požadujeme

  • znalost kancelářského sortimentu výhodou!
  • znalosti na úrovni SŠ
  • samostatnost, komunikativnost a pečlivost
  • větší než uživatelskou znalost PC a Microsoft Office (práce s programy Word, Excel, Outlook, aktivní vyhledávání na internetu)
  • předchozí zkušenosti v nákupním nebo prodejním týmu výhodou

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Písařka, Asistentka
Advokátní kancelář hledá Asistentku a vedoucí kanceláře
Liška Štěpán, JUDr., advokát Národní třída, Praha 1 Plný úvazek
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domova nebo Vaší kan...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Francová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Sekretářka
- běžná administrativa - komunikace se zákazníky - evidence účetních dokladů - vyřizování rezervací, školení, služebních cest - přijímání a obsluha návštěv
DLOUHÝ I.T.A. CZ s.r.o. Jinonická, Praha 5 Plný úvazek
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kulaviaková celá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT/KA- RECEPČNÍ
Přední pražská advokátní kancelář Felix a spol. přijme pracovnici/pracovníka do sekretariátu na pozici asistentka-recepční.
Felix a spol. advokátní kancelář, s.r.o. U Nikolajky 833/5, Praha Plný úvazek
aktivní
Odborný asistent v administrativě
- evidence a vyřizování korespondence přijaté a odeslané - komunikace s úřady a se spolupracujícími organizacemi - administrativní práce dle potřeb technického, účetního, sociálního a personálního úseku - nákup cenin, vedení evide ...
Domov sociálních služeb Vlašská Domov sociálních služeb Vlašská, Vl... Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno