Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka nákupu s aktivním využitím Aj

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Praha 7
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Jste kreativní osobnost se smyslem pro detail? Máte schopnost organizovat? Mluvíte dobře anglicky a chcete se dále rozvíjet? Potom pro našeho klienta, šperkařskou společnost s dlouholetou tradicí, hledáme právě Vás.

Náplň práce

  • Analýzy trhů, aktivní vyhledávání dodavatelů po celém světě; suroviny, polotovary, režijní materiály i služby.
  • Poptávky, vyhodnocování nabídek, sjednávání obchodních podmínek, uzavírání smluv, vystavování objednávek.
  • Přímá komunikace a řešení zakázek a dodávek s dodavateli, jednání o ceně.
  • Úzká spolupráce napříč společností, především s vedením společnosti, oddělením designu šperků, finančním oddělením, výrobou, zahraničními pobočkami.
  • Zajištění mezinárodní přepravy, včetně koordinace celní deklarace.

Požadujeme

  • zkušenost v oblasti vyjednávání obchodních podmínek
  • zkušenost v oblasti mezinárodního nákupu výhodou
  • znalost anglického jazyka na plynulé komunikativní úrovni slovem i písmem
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • analytické i strategické myšlení, orientace na výsledek
  • komunikativnost
  • základní znalost obchodního práva
  • znalost MS Office
  • důslednost ve zpracování administrativní agendy
  • aktivní přístup k pracovním povinnostem
  • samostatnost
  • zodpovědnost

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnanecký poměr v úspěšné české společnosti.
  • Práci s atraktivními komoditami ve výjimečném prostředí.
  • Možnost karierního i osobního růstu.
  • Zaměstnanecké benefity.
  • 30 000 Kč měsíčně

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
CASH ALLOCATION TEAM MEMBER WITH FRENCH (#8204355)
Do you speak FRENCH? Possibility of working as a PART TIME OR FULL TIME JOB. Would you like to to be part of a start up company? Then People Consulting s.r.o. is seeking YOU as a right candidate for a job position of Cash Alloc ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Customer Service Agent with FRENCH (#8338796)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT with FRENCH. Would you like to to be part of a start up company? Do you speak FRENCH? then People Consulting s.r.o. is seeking ri ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Customer Service Agent with GERMAN (#8398190)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT with GERMAN. Would you like to to be part of a start up company? Do you speak GERMAN? then People Consulting s.r.o. is seeking ri ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Accounts Receivable Team Member with GERMAN (#8224956)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Account Receivable Team Member! Do you speak GERMAN? Would you like to to be part of a start up company? Do you want to work in finance administration? ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno