Volné pracovní místo  ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ + ADMINISTRATIVA S AJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Administrace obchodních případů, zpracování cenových nabídek, fakturace a zpracování dokladů pro externí účetnictví, příjem a výdej zboží, objednávání zboží a přepravy, vyřizování příchozích telefonátů.

Požadujeme

Ideálně absolvent střední obchodní školy s maturitou. Pokročilou znalost anglického jazyka slovem i písmem (komunikace s centrálou společnosti v Švédsku), uživatelskou znalost práce na PC (kancelářský SW), znalost ERP (Pohoda) a CRM systémů výhodou, samostatnost a zodpovědnost, velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost rychle se učit, flexibilitu a asertivní přístup.

Nabízíme

Zajímavé uplatnění v mezinárodně působící společnosti, zaměstnanecké benefity, odpovídající platové ohodnocení, zaškolení, nástup je možný ihned.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Ihned

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Roxtec CZ s.r.o. - dodavatel systému kabelových a potrubních průchodek, švédská společnost.

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět"
 Zpět