Popis pracovní nabídky
Administrace obchodních případů, zpracování cenových nabídek, fakturace a zpracování dokladů pro externí účetnictví, příjem a výdej zboží, objednávání zboží a přepravy, vyřizování příchozích telefonátů.Požadujeme
Ideálně absolvent střední obchodní školy s maturitou. Pokročilou znalost anglického jazyka slovem i písmem (komunikace s centrálou společnosti v Švédsku), uživatelskou znalost práce na PC (kancelářský SW), znalost ERP (Pohoda) a CRM systémů výhodou, samostatnost a zodpovědnost, velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost rychle se učit, flexibilitu a asertivní přístup.Nabízíme
Zajímavé uplatnění v mezinárodně působící společnosti, zaměstnanecké benefity, odpovídající platové ohodnocení, zaškolení, nástup je možný ihned.Místo práce: Praha
Termín nástupu: Ihned
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Roxtec CZ s.r.o. - dodavatel systému kabelových a potrubních průchodek, švédská společnost.
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět"