Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme!



Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hledá kandidáty na pozici



ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.-21.000,-Kč)

  • denní komunikace s dodavateli z Itálie
  • koordinace přepravy zboží
  • vyřizování objednávek
  • správa dokumentů k jednotlivým obchodním případům
  • další administrativní úkoly svěřené nadřízenými
  • práce s interními informačními systémy

Požadujeme

  • pokročilou znalost anglického NEBO italského jazyka
  • středoškolské vzdělání
  • alespoň krátkou praxi v administrativě
  • znalost práce na PC, zkušenost s nějakým účetním softwarem výhodou
  • týmovost a dobré komunikační schopnosti
  • ochotu učit se novým věcem

Nabízíme

  • zázemí moderních kanceláři
  • možnost využití znalosti anglického nebo italského jazyka
  • příjemný pracovní kolektiv
  • zaškolení
  • mobilní telefon k soukromým účelům
  • místo výkonu práce: Brno

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět