Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ s AJ (od 20.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Společnost Hortim-International, s.r.o. je na trhu jedna z největších importérů ovoce a zeleniny, která působí na českém a slovenském trhu od roku 1993 a řadí se mezi společnosti s velkým obchodním významem. Hortim-International, s.r.o. je obchodní společnost, která je součástí mezinárodního koncernu Total Produce a zákazníky jsou převážně řetězce a velkoobchodní zákazníci po celé České a Slovenské republice. V současné době rozšiřuje tým a hledá vhodné kandidáty na pozici:

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ s AJ

  • Administrativní podpora obchodního oddělení
  • Správa dat v interním systému
  • Zpracování reportů
  • Řešení logistiky (nakládky, vykládky, reklamace)
  • Komunikace s dodavateli, obchodním týmem, provozem, dopravou

Požadujeme

  • Min. SŠ vzdělání
  • Nutná komunikativní znalost AJ a dalšího světového jazyka
  • Znalost práce na PC, zejména MS Excel
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Rozhodnost, pečlivost, analytické myšlení
  • Vysoká odolnost vůči stresu, časová flexibilita
  • Zkušenosti z obchodu výhodou
  • Životopisy zasílejte na email: poslat email

Nabízíme

  • HPP na dobu neurčitou
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Moderní pracovní prostředí
  • Možnost dalšího profesního růstu
  • Místo výkonu: Brno

Podobné nabídky práce

Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kulaviaková celá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domova nebo Vaší kan...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Francová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativně technická podpora obchodního oddělení s AJ
administrativa podpora obchodu
SPINWARE s.r.o. Šlapanice, Brno Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Asistent/ka prodeje a fakturant/ka
Podpora obchodních zástupců a manažerů Příprava nabídek Aktualizace databáze zákazníků Zpracovávání reportů pro vedení společnosti Fakturace Správa vozového parku Provádění inventur
týden
ASISTENTKA ŘEDITELE (20.000 - 30.000,- Kč)
Jsi zodpovědná, organizačně schopná osoba se smyslem pro pořádek? Máš reprezentativní vystupování, zkušenosti v administrativě a aktivní přístup k práci pro Tebe není překážkou? Pak jsi to právě TY, koho hledáme! Významná deve ...
Advantage Consulting, s.r.o. Brno-město Plný úvazek
týden
Sekretářka ředitele
Vedení studijního oddělení, administrativa.
JOBSYSTEM s.r.o. Brno - střed Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno