Volné pracovní místo Asistentka obchodního oddělení
Lokalita
Dvůr Králové nad Labem
a další
Firma
Personal Consult s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
28 000 Kč / měsíc
O firmě
Jsme personální agentura. Zaměřujeme se na zprostředkování práce na hlavní pracovní poměr. Naše agentura působí zejména v regionech Královehradecký a Pardubický kraj a Vysočina. Nabídky práce se však objevují i z dalších regionů.Popis pracovní nabídky
- zpracování přehledů a výstupů z obchodních činností na týdenní i měsíční bázi
- Back Office podpora v podobě přípravy podkladů pro obchodní tým – tabulky, šablony, smlouvy, aj.
- funkce asistentky (asistenta) pro jednatele společnosti
- organizování firemních porad včetně přípravy podkladů pro jejich vedení
- překlady z angličtiny a komunikace s dodavateli z Německa a Francie
- Marketingová podpora
- správa profilu na Facebooku
- plánování, realizace a vyhodnocení firemních akcí
- příprava firemních článků
- zadávání výroby reklamních materiálů
- evidence skladových zásob reklamních materiálů
- kontakt s dodavateli
- realizace ostatních marketingových a produkčních aktivit
Požadujeme
M/Ž, SŠ/VŠ, zkušenosti v marketingu a projektovém řízení vítány, znalost AJ na úrovni alespoň B2, znalost dalšího jazyka výhodou, dobrá znalost práce na PC (aplikace MS Office samozřejmostí, sw. Pohoda výhodou), aktivní řidič sk. „B“- pověstný zdravý selský rozum
- ochota podat nadstandardní výkony, když si to situace žádá
- přístup týmového hráče, který je spolehlivý, umí komunikovat a má otevřenou hlavu
Nabízíme
- nástupní plat 28tis. Kč s další perspektivou růstu
- přátelský kolektiv lidí a hodně zábavy
- skvělý work-life balanc s pružnou pracovní dobou
- týmová podpora, know-how a možnost dalšího vzdělávání