Volné pracovní místo ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODD.s AJ pro prestižní mezinárodní společnost, P 4 Chodov
Lokalita
a další
Firma
Randstad s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou
O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Zpracovávání objednávek, reklamací, komunikace se zákazníky – telefonicky, mailem
- Administrativní podpora Sales Teamu ( cca 9 lidí)
- Komunikace s interními odděleními, dopravci při zpracování jednotlivých objednávek, dodávkách zboží nebo reklamací
- Aktivní účast při administrativním zpracování projektů obchodních aktivit
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- výborné komunikační dovednosti
- zkušenost v zákaznickém / obchodním oddělení NUTNÉ
- prozákaznický přístup
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- NÁSTUP IHNED. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou na 1 roku s možností prodloužení.
Nabízíme
- zajímavou práci v mladém dynamickém kolektivu
- možnost profesního růstu
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- plat 20 000 -25 000 Kč a další benefity
- příjemné moderní pracovní prostředí v těsné blízkosti metra C Chodov