Volné pracovní místo  ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODD.s AJ pro prestižní mezinárodní společnost, P 4 Chodov

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • Zpracovávání objednávek, reklamací, komunikace se zákazníky – telefonicky, mailem
  • Administrativní podpora Sales Teamu ( cca 9 lidí)
  • Komunikace s interními odděleními, dopravci při zpracování jednotlivých objednávek, dodávkách zboží nebo reklamací
  • Aktivní účast při administrativním zpracování projektů obchodních aktivit

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • výborné komunikační dovednosti
  • zkušenost v zákaznickém / obchodním oddělení NUTNÉ
  • prozákaznický přístup
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • NÁSTUP IHNED. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou na 1 roku s možností prodloužení.

Nabízíme

  • zajímavou práci v mladém dynamickém kolektivu
  • možnost profesního růstu
  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • plat 20 000 -25 000 Kč a další benefity
  • příjemné moderní pracovní prostředí v těsné blízkosti metra C Chodov

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět