Volné pracovní místo Asistentka obchodního odělění
Popis pracovní nabídky
Máte zkušenost s administrativními prácemi a chcete být součástí silné společnosti?Pak hledáme právě Vás na pozici:
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Náplň práce:
- administrativní podpora obchodního oddělení
- příprava smluv
- poradenství klientům
- správa interní databáze
- komunikace se zákazníky
- reporting
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi v administrativě nebo zákaznickém servisu
- aktivní znalost NJ, příp. AJ
- schopnost práce na PC (Excel, Internet, databáze)
- ŘP sk. B
- odolnost proti stresu a schopnost dodržování stanovených termínů
Nabízíme
- stabilitu zahraniční společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení
- přátelský kolektiv
- nástup možný ihned
Místo výkonu práce: Olomoucký kraj
Své životopisy zasílejte v ČJ i NJ/AJ.
Jiná sdělení
V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.