Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Popůvky u Brna
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, českého velkoobchodního dodavatele kancelářské techniky, který na trhu působí již více než 20 let, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka obchodního ředitele.
Náplň práce:

  • Podpora obchodního ředitele a jeho pracovních aktivit
  • Příprava podkladů pro reporting, analýzy, hodnocení
  • Převzetí řady aktivit obchodního ředitele (přípravy podkladů, plánování, objednávek, zaštítění vybraných nákupních procesů a spolupráce na marketingových aktivitách, přípravná fáze obchodních aktivit aj.)
  • Matematicko-analytická činnost, příprava analýz, kalkulací apod.
  • Rychlé zorientování ve stávajících procesech a zapojení do běžných činností
  • Práce s podnikovým informačním systémem (Altus Vario)
  • Přímá komunikace s klienty, dodavateli a servisním oddělením

Požadujeme

  • min SŠ vzdělání, VŠ velkou výhodou
  • Praxi na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • Pokročilou znalost práce s PC, zejména MS Excel na vysoké uživatelské úrovni (včetně pokročilých funkcí – bude testováno u výběrového řízení), běžná znalost MS Word
  • Vysokou odolnost proti stresu a schopnost práce pod tlakem, obchodní dovednosti, schopnost pracovat s čísly
  • Flexibilitu a schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Alespoň základní znalost německého jazyka
  • Aktivní znalost a zkušenosti s podnikovým informačním systémem (Altus Vario, Money, Helios, Pohoda, SAP apod.)
  • Pečlivost, zodpovědnost, schopnost vždy dotahovat věci do konce, velice organizovaný a samostatný přístup, analytické myšlení, systematičnost
  • Loajalitu k zaměstnavateli, dlouhodobou spolupráci, trestní bezúhonnost

Nabízíme

  • Stálé zaměstnání v české, stabilní společnosti s možností kariérního růstu v rámci obchodního oddělení
  • Různorodou práci s možností spolupráce s odděleními napříč celou společností
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí s různorodým a přátelským kolektivem
  • Firemní benefity (Výkonnostní bonusy, 13. plat dle výsledků společnosti, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, Školení)
  • Nástup dohodou
  • Pracoviště – Popůvky u Brna

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete mi svůj životopis pomocí volby „odpovědět“.

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Podobné nabídky práce

Obchodní a marketingová asistentka
Ref. č.: 16-12-238946. Mladá expandující společnost s unikátním technickým produktem hledá administrativní podporu svého obchodního týmu. Vaším úkolem bude:<br/> <ul> <li> příprava a organizace prezentačních akcí společnosti</li> ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
včera
BACK OFFICE MANAŽER (18.000 - 28.000,- Kč)
Jste samostatná jednotka, která se nebojí používat angličtinu? Jste komunikativní osobnost a vlastníte řidičské oprávnění? Umíte se orientovat v základech účetnictví? Chcete pracovat v příjemném kolektivu s pružnou pracovní dobou ...
včera
ASISTENTKA PRO 2 IT MANAŽERY (20.000 - 32.000,- Kč)
Jste organizačně schopná, máte pohodovou osobnost a umíte si poradit ve stresových situacích? Pokud se chcete realizovat ve firmě, kde si váží svých zaměstnanců a dokáží je ocenit, je tato nabídka přesně pro Vás! Moderní mezin ...
Advantage Consulting, s.r.o. kraj Jihomoravský, Česko Plný úvazek
včera
ASISTENTKA OBCHODNÍKŮM A VEDENÍ SPOLEČNOSTI (17.000 - 21.000,- Kč...
Baví Vás komunikace se zákazníky? Hovoříte anglicky nebo italsky a rádi byste svou znalost využívali dennodenně? Hledáte stabilní zaměstnání? Pak je tato pozice určena právě Vám! Společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku na ...
včera
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hle ...
včera
Vedlejší příjem při zaměstnání vedený z domova. 8-12 tis./měsíc.
Zavedená, obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zaškolení na dano ...
Martin Diviš Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno