Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb. 


Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Popůvky u Brna
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, českého velkoobchodního dodavatele kancelářské techniky, který na trhu působí již více než 20 let, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka obchodního ředitele.
Náplň práce:

  • Podpora obchodního ředitele a jeho pracovních aktivit
  • Příprava podkladů pro reporting, analýzy, hodnocení
  • Převzetí řady aktivit obchodního ředitele (přípravy podkladů, plánování, objednávek, zaštítění vybraných nákupních procesů a spolupráce na marketingových aktivitách, přípravná fáze obchodních aktivit aj.)
  • Matematicko-analytická činnost, příprava analýz, kalkulací apod.
  • Rychlé zorientování ve stávajících procesech a zapojení do běžných činností
  • Práce s podnikovým informačním systémem (Altus Vario)
  • Přímá komunikace s klienty, dodavateli a servisním oddělením

Požadujeme

  • min SŠ vzdělání, VŠ velkou výhodou
  • Praxi na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • Pokročilou znalost práce s PC, zejména MS Excel na vysoké uživatelské úrovni (včetně pokročilých funkcí – bude testováno u výběrového řízení), běžná znalost MS Word
  • Vysokou odolnost proti stresu a schopnost práce pod tlakem, obchodní dovednosti, schopnost pracovat s čísly
  • Flexibilitu a schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Alespoň základní znalost německého jazyka
  • Aktivní znalost a zkušenosti s podnikovým informačním systémem (Altus Vario, Money, Helios, Pohoda, SAP apod.)
  • Pečlivost, zodpovědnost, schopnost vždy dotahovat věci do konce, velice organizovaný a samostatný přístup, analytické myšlení, systematičnost
  • Loajalitu k zaměstnavateli, dlouhodobou spolupráci, trestní bezúhonnost

Nabízíme

  • Stálé zaměstnání v české, stabilní společnosti s možností kariérního růstu v rámci obchodního oddělení
  • Různorodou práci s možností spolupráce s odděleními napříč celou společností
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí s různorodým a přátelským kolektivem
  • Firemní benefity (Výkonnostní bonusy, 13. plat dle výsledků společnosti, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, Školení)
  • Nástup dohodou
  • Pracoviště – Popůvky u Brna

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete mi svůj životopis pomocí volby „odpovědět“.

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Asistentka v realitní kanceláři
• komunikace s klienty, dodavateli, úřady • administrativní podpora celé kanceláře včetně vedení společnosti a realitních makléřů • zajištění chodu kanceláře po provozní stránce • vyřizování pochůzek • porovnávání cen a služeb do ...
JOBSYSTEM s.r.o. IBC, Příkop 843/4, 602 00 Brno Plný úvazek
dnes
PODPORA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Zodpovědnost za proces na kontrolu a řízení smluv Podpora pro obchodní, právní a další oddělení Kontrola dodržování interních firemních postupů a směrnic Kontrola postupu zpracovávání a následné uložení a správa databáze smluv a ...
SPINWARE s.r.o. Vyškovsko Plný úvazek
dnes
VEDOUCÍ ASISTENTKA TÝMU (30.000 - 30.000,- Kč)
Jste komunikativní typ člověka s pokročilou angličtinou? Máte reprezentativní vzhled a výborné prezentační a organizační schopnosti? Zvládáte více činností najednou? Chcete pracovat v IT společnosti? Pak neváhejte zaslat svůj živ ...
Advantage Consulting, s.r.o. kraj Jihomoravský, Česko Plný úvazek
dnes
Přivýdělek 8-12 tis. na 2-3 hod. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera
Přivýdělek 8-12 tis. na 2-3 hod. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno