Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Popůvky u Brna
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, českého velkoobchodního dodavatele kancelářské techniky, který na trhu působí již více než 20 let, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka obchodního ředitele.
Náplň práce:

  • Podpora obchodního ředitele a jeho pracovních aktivit
  • Příprava podkladů pro reporting, analýzy, hodnocení
  • Převzetí řady aktivit obchodního ředitele (přípravy podkladů, plánování, objednávek, zaštítění vybraných nákupních procesů a spolupráce na marketingových aktivitách, přípravná fáze obchodních aktivit aj.)
  • Matematicko-analytická činnost, příprava analýz, kalkulací apod.
  • Rychlé zorientování ve stávajících procesech a zapojení do běžných činností
  • Práce s podnikovým informačním systémem (Altus Vario)
  • Přímá komunikace s klienty, dodavateli a servisním oddělením

Požadujeme

  • min SŠ vzdělání, VŠ velkou výhodou
  • Praxi na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • Pokročilou znalost práce s PC, zejména MS Excel na vysoké uživatelské úrovni (včetně pokročilých funkcí – bude testováno u výběrového řízení), běžná znalost MS Word
  • Vysokou odolnost proti stresu a schopnost práce pod tlakem, obchodní dovednosti, schopnost pracovat s čísly
  • Flexibilitu a schopnost samostatné i týmové práce
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Alespoň základní znalost německého jazyka
  • Aktivní znalost a zkušenosti s podnikovým informačním systémem (Altus Vario, Money, Helios, Pohoda, SAP apod.)
  • Pečlivost, zodpovědnost, schopnost vždy dotahovat věci do konce, velice organizovaný a samostatný přístup, analytické myšlení, systematičnost
  • Loajalitu k zaměstnavateli, dlouhodobou spolupráci, trestní bezúhonnost

Nabízíme

  • Stálé zaměstnání v české, stabilní společnosti s možností kariérního růstu v rámci obchodního oddělení
  • Různorodou práci s možností spolupráce s odděleními napříč celou společností
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí s různorodým a přátelským kolektivem
  • Firemní benefity (Výkonnostní bonusy, 13. plat dle výsledků společnosti, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, Školení)
  • Nástup dohodou
  • Pracoviště – Popůvky u Brna

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete mi svůj životopis pomocí volby „odpovědět“.

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka – Brno
• administrativní činnosti • komunikace s úřady, bankou • komunikace se zákazníky a s dodavateli • vyřizování telefonických hovorů
JOBSYSTEM s.r.o. Brno Plný úvazek
dnes
Asistent/ka prodeje a obchodního ředitele
Podpora obchodních zástupců a manažerů Spoluzodpovědnost za dosahování očekávaných výsledků prodeje Příprava nabídek Aktualizace databáze zákazníků Zpracovávání reportů pro vedení společnosti Zodpovědnost za vozový park Provádění ...
včera
ASISTENTKA - výrobní společnost
Ref. č.: 16-12-226559. <ul> <li> Administrativní podpora chodu společnosti</li> <li> Příprava podkladů k fakturaci</li> <li> Všestranná organizace</li> <li> Komunikace s úřady a dalšími institucemi</li> <li> Evidence a správa fir ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno - město Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno