Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  ASISTENTKA OBCHODNÍKŮM A VEDENÍ SPOLEČNOSTI (17.000 - 21.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Baví Vás komunikace se zákazníky? Hovoříte anglicky nebo italsky a rádi byste svou znalost využívali dennodenně? Hledáte stabilní zaměstnání? Pak je tato pozice určena právě Vám!



Společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku na pozici ASISTENTKA OBCHODNÍKŮM A VEDENÍ SPOLEČNOSTI (17.-21.000,-Kč)

  • budete působit jako firemní asistentka pro dva nadřízené pracovníky
  • telefonická a e-mailová komunikace s dodavateli
  • zajišťování přepravy
  • administrativní činnosti spojená s obchodními přípravy
  • práce s účetním softwarem a dalšími informačními systémy

Požadujeme

  • pokročilou znalost anglického NEBO italského jazyka
  • středoškolské vzdělání
  • uživatelskou znalost práce na počítači
  • vynikající komunikační schopnosti
  • pečlivost a zodpovědnost

Nabízíme

  • příležitost pro absolventy alespoň s minimální praxí
  • perspektivu dlouhodobé spolupráce
  • práci v nových a moderních kancelářích
  • stabilní pracovní dobu od 8:00 do 16:30
  • mobilní telefon k soukromým účelům
  • místo výkonu práce: Brno

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět