Volné pracovní místo Asistentka oddělení middle office a client administration
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou
O firmě
PERSONÁLNÍ SERVIS, s.r.o. působí v oblasti poskytování personálních služeb od roku 1998. Náš tým konzultantů je tvořen odborníky se vzděláním v oblasti lidských zdrojů a nabízí kromě vysoké profesionality také individuální přístup a atmosféru přátelské spolupráce.Máme bohaté zkušenosti jak v oblasti recruitmentu, tak v oblasti poskytování širších a komplexních personálních služeb.
Popis pracovní nabídky
- Jednání s klienty, prezentace společnosti a jejích služeb
- Příprava smluvní dokumentace
- Vyřizování telefonických hovorů a emailové korespondence klientů
- Kontrola realizovaných obchodů, příprava konfirmací
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického směru (vhodné i pro čerstvé absolventy)
- Pokročilá znalost AJ slovem i písmem
- Znalost práce s PC a internetem
- Příjemné vystupování
- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, časovou flexibilitu
- Vysoké pracovní nasazení, důslednost a spolehlivost
Nabízíme
- Zaměstnání v perspektivní společnosti
- Příjemné pracovní prostředí
- Práci v profesionálním a dynamickém týmu
- Dobré finanční podmínky, zaměstnanecké výhody
- Možnost profesního růstu