Volné pracovní místo  Asistentka oddělení middle office a client administration

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

PERSONÁLNÍ SERVIS, s.r.o. působí v oblasti poskytování personálních služeb od roku 1998. Náš tým konzultantů je tvořen odborníky se vzděláním v oblasti lidských zdrojů a nabízí kromě vysoké profesionality také individuální přístup a atmosféru přátelské spolupráce.
Máme bohaté zkušenosti jak v oblasti recruitmentu, tak v oblasti poskytování širších a komplexních personálních služeb.

Popis pracovní nabídky

  • Jednání s klienty, prezentace společnosti a jejích služeb
  • Příprava smluvní dokumentace
  • Vyřizování telefonických hovorů a emailové korespondence klientů
  • Kontrola realizovaných obchodů, příprava konfirmací

Požadujeme

  • SŠ vzdělání ekonomického směru (vhodné i pro čerstvé absolventy)
  • Pokročilá znalost AJ slovem i písmem
  • Znalost práce s PC a internetem
  • Příjemné vystupování
  • Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, časovou flexibilitu
  • Vysoké pracovní nasazení, důslednost a spolehlivost

Nabízíme

  • Zaměstnání v perspektivní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Práci v profesionálním a dynamickém týmu
  • Dobré finanční podmínky, zaměstnanecké výhody
  • Možnost profesního růstu
 Zpět