Volné pracovní místo  ASISTENTKA (pro obchodní tým), Brno

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Hledáme nejen zaměstnance, ale hlavně loajálního člověka do pestrého obchodního týmu do role asistentky, která se bude společně s námi podílet na chodu a rozvoji naší firmy.

CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
  • Vedení jednoduché administrativy
  • Vyřizování emailů a telefonátů
  • Komunikace s obchodní sítí a klienty
  • Zajištění chodu kanceláře

Je tato pozice právě pro Vás?
Zašlete nám svůj životopis s fotografií na použijte odpovědní formulář

Nástup - 10.7.2017
Místo výkonu práce - Brno Trnitá (Triniti office center)

Požadujeme

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
  • SŠ vzdělání
  • Znalost práce na PC (word, excel, power-point,FB,WEB)
  • Znalost práce s MAC OS výhodou
  • Příjemné vystupování, komunikativnost
  • Loajalita a zájem o dlouhodobou spolupráci
  • Vstřícnost, ochotu a snahu být hodnotným člověkem v týmu

Nabízíme

CO VÁM ZA ODVEDENOU PRÁCI NABÍZÍME?
  • Nabízíme zpočátku zkrácený pracovní poměr (cca na 6 hod./denně) a pevnou pracovní dobu PO-PÁ 8 - 13 hod. (s růstem kanceláře poroste i časová potřeba)
  • V tříměsíční zkušební době nabízíme základní mzdu (po zapracování navýšení mzdy a měsíční výkonnostní prémie dle výkonu)
  • Práci v příjemném prostředí
  • Individuální přístup
 Zpět