O firmě

Stimul je personálně poradenská společnost poskytující komplexní služby v oblasti zprostředkování práce, personálního poradenství a vzdělávání.

Popis pracovní nabídky

Středně velká dceřiná firma německé matky, která se zabývá výrobou komponent a materiálů pro stavební průmysl obsazuje pracovní pozici:

ASISTENT/TKA - RECEPČNÍ - znalost MS Office a AJ

Povedete administrativní centrum managementu středně velké výrobní společnosti. Vaším úkolem bude poskytovat administrativní a organizační podporu manažerům a menšímu obchodnímu týmu. Budete zpracovávat nejrůznější podklady na základě zadání a připravovat věci k jednáním a meetingům.

Konkrétní úkoly budou například:

zpracování pošty - maily, datové schránky, běžná korespondence, objednávky.....
evidence smluvní agendy
zpracování nejrůznějších ad hoc dokumentů
vedení časového kalendáře manažerům
cestovní servis
podpora obchodníků - příprava podkladů pro nabídky a účast v tendrech
péči o weby po obsahové stránce
příprava a organizaci různých celofiremních akcí

Nástup je možný ideálně ihned či dohodou.

Požadujeme

SŠ obchodní, ekonomická, jiná
zkušenost s administrativou minimálně 2 - 3 roky
dobrá uživatelská znalost práce v MS Office - Word, Excel
dobrá úroveň komunikace a vystupování
znalost angličtiny nebo němčiny

Nabízíme

různorodá práce
stabilní společnost
týden dovolené navíc
velmi dobré mzdové podmínky
 Zpět