
Volné pracovní místo ASISTENTKA / RECEPČNÍ - znalost MS Office a AJ
Lokalita
Praha-Běchovice, Praha-Černý Most, Praha-Hloubětín, Praha-Hrdlořezy, Praha-Klánovice, Praha-Kyje, Praha-Letňany, Praha-Satalice, Praha-Prosek, Praha-Vysočany, Praha-Dolní Měcholupy, Praha-Horní Měcholupy, Praha-Hostivař, Praha-Malešice, Praha-Petrovice, Praha-Pitkovice, Praha-Strašnice, Praha-Štěrboholy, Praha-Uhříněves, Praha-Vršovice, Praha-Záběhlice, Praha-Háje, Praha-Čimice, Praha-Ďáblice, Praha-Karlín, Praha-Kobylisy, Praha-Libeň, Praha-Holešovice, Praha-Břevnov, Praha-Bubeneč, Praha-Dejvice, Praha-Řepy, Praha-Střešovice, Praha-Veleslavín, Praha-Vokovice, Praha-Jinonice, Praha-Košíře, Praha-Motol, Praha-Radlice, Praha-Smíchov, Praha-Stodůlky, Praha-Zličín, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Úvaly, Praha-Braník, Praha-Krč, Praha-Kunratice, Praha-Michle, Praha-Libuš, Praha-Lhotka, Praha-Modřany, Praha-Nusle, Praha-Písnice, Praha-Podolí, Praha-Šeberov, Průhonice, Praha-Žižkov
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
50 000 - 60 000 Kč / měsíc
O firmě
Stimul je personálně poradenská společnost poskytující komplexní služby v oblasti zprostředkování práce, personálního poradenství a vzdělávání.Popis pracovní nabídky
Středně velká dceřiná firma německé matky, která se zabývá výrobou komponent a materiálů pro stavební průmysl obsazuje pracovní pozici:ASISTENT/TKA - RECEPČNÍ - znalost MS Office a AJ
Povedete administrativní centrum managementu středně velké výrobní společnosti. Vaším úkolem bude poskytovat administrativní a organizační podporu manažerům a menšímu obchodnímu týmu. Budete zpracovávat nejrůznější podklady na základě zadání a připravovat věci k jednáním a meetingům.
Konkrétní úkoly budou například:
zpracování pošty - maily, datové schránky, běžná korespondence, objednávky.....
evidence smluvní agendy
zpracování nejrůznějších ad hoc dokumentů
vedení časového kalendáře manažerům
cestovní servis
podpora obchodníků - příprava podkladů pro nabídky a účast v tendrech
péči o weby po obsahové stránce
příprava a organizaci různých celofiremních akcí
Nástup je možný ideálně ihned či dohodou.
Požadujeme
SŠ obchodní, ekonomická, jinázkušenost s administrativou minimálně 2 - 3 roky
dobrá uživatelská znalost práce v MS Office - Word, Excel
dobrá úroveň komunikace a vystupování
znalost angličtiny nebo němčiny
Nabízíme
různorodá prácestabilní společnost
týden dovolené navíc
velmi dobré mzdové podmínky