Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  ASISTENTKA ŘEDITELE S AJ (25.000,-Kč) (od 25.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Umíte velmi dobře anglicky? Chcete své jazykové schopnosti aktivně využívat v práci? Jste komunikativní a samostatná osobnost? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis! * Fakturování, správa pokladny, vedení spisovny
  • Překlady cizojazyčné firemní komunikace
  • Účast na veletrzích a propagačních akcích společnosti v ČR i zahraničí
  • Spolupráce s účetním oddělením
  • Po zaučení úzká spolupráce především s marketingovým oddělením

Požadujeme

  • Výborná znalost AJ slovem i písmem podmínkou
  • SŠ/VŠ ekonomického směru
  • Výborná znalost MS Office (především Excel)
  • Znalost RJ velkou výhodou
  • Pečlivost, samostatnost, komunikativnost
  • Flexibilita (ochota cestovat v rámci ČR i zahraničí)

Nabízíme

  • Zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Jazykové vzdělávání a možnost osobního růstu
  • Nadstandartní počet dní dovolené
  • Mobilní telefon i k soukromým účelům
  • Příspěvek na stravování
  • Místo výkonu práce: Brno

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět