Volné pracovní místo ASISTENTKA ŘEDITELE S AJ (25.000,-Kč) (od 25.000,- Kč)
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Umíte velmi dobře anglicky? Chcete své jazykové schopnosti aktivně využívat v práci? Jste komunikativní a samostatná osobnost? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis! * Fakturování, správa pokladny, vedení spisovny- Překlady cizojazyčné firemní komunikace
- Účast na veletrzích a propagačních akcích společnosti v ČR i zahraničí
- Spolupráce s účetním oddělením
- Po zaučení úzká spolupráce především s marketingovým oddělením
Požadujeme
- Výborná znalost AJ slovem i písmem podmínkou
- SŠ/VŠ ekonomického směru
- Výborná znalost MS Office (především Excel)
- Znalost RJ velkou výhodou
- Pečlivost, samostatnost, komunikativnost
- Flexibilita (ochota cestovat v rámci ČR i zahraničí)
Nabízíme
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Jazykové vzdělávání a možnost osobního růstu
- Nadstandartní počet dní dovolené
- Mobilní telefon i k soukromým účelům
- Příspěvek na stravování
- Místo výkonu práce: Brno
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.