Volné pracovní místo  Asistent/ka ředitele společnosti

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Soukromá česká společnost expandující na tuzemském i zahraničním trhu moderních technologií.

Popis pracovní nabídky

Hlavní náplní práce je administrativní a organizační podpora: organizování pracovního dne ředitele společnosti, veškerá administrativa společnosti včetně příchozí a odchozí komunikace (telefony, pošta, messaging), organizace obchodních jednání a firemních porad, prvotní evidence účetních dokladů.

Požadujeme

znalost AJ
znalost práce na PC (MS Office + Internet) - případně doškolíme
organizační a komunikační schopnosti
pečlivost, loajálnost, praxe vítána
schopnost prvotní evidence účetních dokladů a pošty
aktivní přístup k řešení problémů
příjemné vystupování
nástup možný ihned

Nabízíme

zajímavé platové ohodnocení + pravidelné prémie dle výkonu
propracovaný systém zaměstnaneckých výhod
zajímavá práci v dynamickém prostředí moderně vybavené společnosti
podpora osobního i znalostního růstu a seberealizace
seriózní jednání a plně vybavené pracovní zázemí
práce v širším centru Prahy - dobrá dostupnost MHD

Jiná sdělení

Benefity:
mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, stravenky, jazykové kurzy, školení a kurzy, zdravotní balíčky


V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět