Volné pracovní místo Asistentka ředitele

aktivní
MŠ Maxíkova jazyková školka a jesle, s.r.o.

Maxíkova jazyková školka a jesle se soustředí na rozvoj potenciálu dětí ve věku od 1 do 7 let. Díky individuálnímu přístupu k dětem máme možnost se jim lépe věnovat a rozvíjet tak jejich talent a nadání. Výuka v naší školce probíhá v českém, anglickém či ruském jazyce (dle pobočky) za účasti kvalifikovaných učitelek, vč. rodilých mluvčí. Složení tematických okruhů, uměleckých a pohybových aktivit koresponduje s Rámcovým výchovně-vzdělávacím programem LEARN.

Maxíkova jazyková školka Bašť je v provozu 7. rokem. Je rodinným typem předškolního zařízení s nižším počtem dětí a individuálním přístupem vůči svým klientům.

Místo pracoviště
U Jezera 34, Praha 5, Praha 1, Praha 6
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské, postgraduální

Popis pracovní nabídky

ASISTENT / KA ředitele
Provozujeme síť jazykových školek a jesliček v Praze a Středočeském kraji. Vaším úkolem bude administrativně zabezpečit chod naší společnosti. Hledáme neustále dobře naladěného, usměvavého, energického člověka, aktivního, zcela samostatného, odhodlaného překonávat překážky s pozitivním přístupem k životu. Důležitá je i časová flexibilita a silné komunikační dovednosti. Podmínkou je používat hlavu a „selskej rozum“.

Popis práce:

  • Plánování, organizace, koordinace aktivit
  • Příprava firemních eventů (den otevřených dveří, sportovní den, dětské koutky…)
  • Komunikace se zaměstnanci a obchodními partnery, péče o klienty (rodiče dětí), veřejnými institucemi
  • Příprava prezentací (grafy, statistiky)
  • Organizace školení, firemních večírků
  • Péče o interní aplikace (MaxInfo docházkový, fakturační systém / CMS redakční systém)


Účastníme se i různých dotačních výzev. Využijete i zkušenost z tohoto oboru, tj.: 

  • Připravit rozpočet pro projekt (rozvrhnout, jaké budou reálné náklady, umět si dohledat potřebné informace na internetu a doptat se dalších lidí)
  • Spolupráce při psaní grantových projektů a monitorovacích zpráv

Požadujeme

Požadavky:

  • Precizní znalost českého a perfektní znalost anglického jazyka (slovem i písmem; min. FCE). Znalost ruského či druhého jazyka výhodou
  • Výborná znalost MS Office
  • Zkušenosti z obdobné pozice min. 5 let, zkušenosti s péčí o (vlastní) děti vítány.
  • Výborné komunikační, organizační, a prezentační schopnosti, časová flexibilita
  • Reprezentativní vystupování
  • Spolehlivost, důslednost, systematičnost, spolehlivost, zodpovědnost, pro-aktivita, kreativita, pečlivost, sociální inteligence (EQ), ochota pracovat přesčas
  • Schopnost učit se rychle věcem, které prozatím neznáte
  • Čistý trestní rejstřík
  • Min. 1 reference od předchozího zaměstnavatele

Nabízíme

Přínos práce u naší společnosti

  • HPP 20.000,– Kč ntto/měsíc (po zkušební době + po roce nárůst mzdy).
  • služební telefon, firemní školka / jesle
  • příjemné pracovní prostředí a mladý kolektiv
  • vstřícné a přátelské jednání
  • mezinárodní pracovní prostředí
  • lokalita: Praha 5 / 6 (Stodůlky / Břevnov)
  • nástup: srpen 2016

Jiná sdělení

Máte zájem se u nás ucházet o zaměstnání?
Napište nám, proč Vy a proč u nás, pošlete aktuální foto a samozřejmě i životopis: poslat email . Pokud si Vás k pohovoru pozveme, součástí pohovoru bude i test z českého a anglického jazyka (diktát / překlad), matematiky, obchodní korespondence, všeobecného přehledu a práce s PC / internetem (cca 120 min). Těšíme se na Vás!

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Do you speak GERMAN? AR Accountant WANTED! (#7977400)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of AR Accountant! Do you speak GERMAN? Would you like to to be part of a start up company? Do you want to work in finance administration? Then People Consul ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Accountant with HUNGARIAN knowledge #8266173
HUNGARIAN speakers wanted! People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Accounts Payable Accountant! Would you like to to be part of a start up company? Do you speak HUNGARIAN? then People Consult ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Order to Cash Specialist - German speakers
Ref. č.: 20-28-232064. Become a Cash Collection Speciliast and join our intenrational team!<br/> <br/>Your main responsibilities will be:<ul> <li> Ensuring prompt payment</li> <li> Monitoring of debt status on the accounts</li> <l ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno