Popis pracovní nabídky
Pro našeho významného klienta, společnost se sídlem na Litoměřicku, hledáme vhodného kandidáta/-ku na uvedenou pozici.Náplň práce:
- zajišťování chodu sekretariátu ředitele
- vedení a organizace spisové agendy ředitele a jednatele společnosti
- vedení diáře ředitele, organizace jednotlivých jednání
- organizační zajišťování porad vedení společnosti, vyhotovování zápisů
- sledování potřebného materiálového vybavení sekretariátu, zajišťování jeho doplnění
- zajišťování telefonické, faxové, emailové komunikace nadřízeného s podřízenými , obchodními partnery a dodavateli
- překlady běžných dokumentů a korespondence pro zahraniční partnery
- běžná tlumočnická činnost v anglickém jazyce aj.
Požadujeme
- SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- znalost AJ slovem i písmem podmínkou !
- praxi na pozici asistentky
- výbornou znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- znalost obchodní korespondence
- aktivní a samostatný přístup k plnění úkolů
- výborné komunikativní a organizační schopnosti
- bystrou, zodpovědnou a samostatnou osobnost s reprezentativním vystupováním
- flexibilitu a schopnost dobré komunikace v týmu
Nabízíme
- nástupní plat 20.000,- - 25.000,-
- pozici ve stabilní a perspektivní společnosti
- možnost využití jazykových znalostí
- možnost profesního rozvoje a vzdělávání
- nástup dle dohody