Volné pracovní místo ASISTENTKA s AJ - General Affairs Administrator
O firmě
Personální agentura, výběry zaměstnanců na pozice odborných specialistů, THP, na pozice středního a vyššího managementu, pracovní příležitosti pro absolventy SŠ, VŠ se znalostí jazyků, HR outsourcingPopis pracovní nabídky
Vaší stěžejní pracovní náplní bude administrativní podpora japonského managementu společnosti, dále budete zajišťovat ubytování v hotelech, letenky, taxislužbu dle požadavků managementu, pečovat o zahraniční hosty společnosti, zajišťovat potřebné opravy v případě poruch či poškození skladu, povedete agendu revizí skladové techniky. V době nepřítomnosti účetní ji budete v konkrétním rozsahu zastupovat (oblast účetnictví, personalistiky).Požadujeme
SŠ vzdělánívýhodou odborná praxe a zkušenost z oblasti administrativy (alespoň krátkodobá)
dobrá znalost angličtiny při každodenním využití
ŘP sk. B
dobrá znalost práce na PC (MS Office, internet)
aktivní přístup k práci
pečlivost, ochodu a týmový duch
Nabízíme
práci v moderním pracovním prostředí4 týdny dovolené
stravenky
možnost dalšího vzdělávání
práci v mezinárodním prostředí
zajímavou a různorodou práci
Jiná sdělení
Zaměstnavatelem je nadnárodní logistická společnost sídlící v Plzni.V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".