Volné pracovní místo  ASISTENTKA s AJ - General Affairs Administrator

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Personální agentura, výběry zaměstnanců na pozice odborných specialistů, THP, na pozice středního a vyššího managementu, pracovní příležitosti pro absolventy SŠ, VŠ se znalostí jazyků, HR outsourcing

Popis pracovní nabídky

Vaší stěžejní pracovní náplní bude administrativní podpora japonského managementu společnosti, dále budete zajišťovat ubytování v hotelech, letenky, taxislužbu dle požadavků managementu, pečovat o zahraniční hosty společnosti, zajišťovat potřebné opravy v případě poruch či poškození skladu, povedete agendu revizí skladové techniky. V době nepřítomnosti účetní ji budete v konkrétním rozsahu zastupovat (oblast účetnictví, personalistiky).

Požadujeme

SŠ vzdělání
výhodou odborná praxe a zkušenost z oblasti administrativy (alespoň krátkodobá)
dobrá znalost angličtiny při každodenním využití
ŘP sk. B
dobrá znalost práce na PC (MS Office, internet)
aktivní přístup k práci
pečlivost, ochodu a týmový duch

Nabízíme

práci v moderním pracovním prostředí
4 týdny dovolené
stravenky
možnost dalšího vzdělávání
práci v mezinárodním prostředí
zajímavou a různorodou práci

Jiná sdělení

Zaměstnavatelem je nadnárodní logistická společnost sídlící v Plzni.


V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět