Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA S DOBROU ANGLIČTINOU (14.000 - 17.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Královéhradecký kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky


Máš dokončené středoškolské vzdělání, ideálně obchodního zaměření? Máš už jisté zkušenosti s prací v administrativě a vidíš v této oblasti svou budoucnost? Nemáš problém se s kýmkoliv domluvit jak česky tak anglicky?

Tak to budeš určitě platným členem týmu rodinné společnosti, sídlící v Hradci Králové!

Která ti nabízí uvolněné místo na pozici:



ASISTENT/KA S DOBROU ANGLIČTINOU


* vyřizování a správa agendy společnosti
 

  • písemné i telefonické vyřizování objednávek – v češtině i v angličtině

  • koordinace dopravy pro objednané zboží

  • kontrola dokumentů, vedení evidence


Požadujeme

  • minimálně středoškolské vzdělání

  • dobrou znalost anglického jazyka

  • řidičský průkaz skupiny B

  • výborné organizační schopnosti

  • reprezentativní vystupování

Nabízíme

  • motivující mzdové ohodnocení + měsíční odměny

  • příspěvek na stravování

  • 5 týdnů na dovolené

  • dobrou dostupnost hromadnou dopravou

  • možnost nástupu od listopadu 2016

  • místo výkonu práce: Hradec Králové

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
ASISTENT/KA MANAŽERA KVALITY (23.000 - 28.000,- Kč)
Jste absolventem střední či vyšší odborné školy strojírenského zaměření? Máte zkušenosti s prací v oddělení kontroly kvality ve výrobní společnosti? Patříte k lidem, kteří se nebojí komunikovat anglicky? Pokud jste právě ve fáz ...
Advantage Consulting, s.r.o. Hradec Králové, okres Hradec Králov... Plný úvazek
dnes
H4166: Asistentka nákupu/ Recepční
• organizace firemních akcí • zajišťování běžné administrativní agendy • vyřizování a přepojování telefonů • odpovědnost za organizaci služebních cest (letenky, pronájmy aut, ubytování apod.) • vyřizování pošty • objednávání kurýr ...
Personal Consult s.r.o. Hradec Králové, okres Hradec Králov... Plný úvazek
týden
Přivýdělek 8-12 tis. na 2-3 hod. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
Přivýdělek 8-12 tis. na 2-3 hod. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
Přivýdělek z domova při zaměstnání na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12...
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno