Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-centrum

Volné pracovní místo ASISTENTKA se znalostí účetnictví, 20 hod/týden, 100 Kč/hod

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Práce na ŽL
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
100 Kč/hod

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, významnou farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici ASISTENTKY se znalostí účetních procesů.


Náplň práce:
  • příprava podkladů pro mzdy
  • správa faktur
  • vyřizování korespondence a telefonických hovorů
  • správa chodu kanceláře
  • další administrativní úkony


Nástup: ihned
Lokalita: Praha 4

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe ve zpracování mezd a vystavení faktur
  • znalost MS Office (zejména Excel) a účetnického programu Pohoda
  • schopnost samostatné práce
  • organizační schopnosti
  • časová flexibilita

Nabízíme

  • možnost zisku další praxe
  • flexibilita zaměstnání

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-232251. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
včera
Asistent / asistentka managementu – ekonom / ekonomka
Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, arc ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha a okolí Plný úvazek
včera
Asistentka - administrativní podpora týmu právníků
- administrativní podpora týmu právníků - příprava a úprava dokumentů v MS Office - komunikace s klienty, úřady, soudy - příprava podkladů pro fakturaci
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Zapisovatel / zapisovatelka pro administrativní práce a zapisován...
• administrativní úkony související se zabezpečováním přípravy a průběhu soudního řízení
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno