Popis pracovní nabídky
- zajištění chodu recepce a kanceláře
- podpora všem oddělením společnosti
- příprava podkladů pro účetního
- práce s interními systémy - Aconto, skladový a další
- komunikace se zákazníky i dodavateli
- administrace objednávek
- administrace e-shopu
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- AJ nebo NJ na komunikativní úrovni - podmínkou
- výborná znalost práce MS Office
- přívětivé vystupování
- aktivní a samostatný přístup k práci
- zkušenost práce s účetním programem výhodou
- flexibilitu a chuť učit se novým věcem
- ŘP sk. B výhodou
Nabízíme
- zázemí stabilní a prosperující společnosti působící po celé ČR
- prostor pro seberealizaci a osobnostní růst
- služební mobilní telefon
- přátelský pracovní kolektiv
- motivující finanční ohodnocení – FIX od 22.000,-Kč při nástupu + osobní odměny
- možnost dalšího ohodnocení s ohledem na výsledky práce v administraci e-shopu
- průběžné školení a vzdělávání
- příspěvky na dovolenou
- sick days
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost Saunasystem s.r.o. - přední výrobce saun v ČR.
Místo práce: Praha 10 - Uhříněves
Termín nástupu: ihned
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze možnost "odpovědět".
Platnost inzerátu končí 4. 10. 2017. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.