O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zajištění denní administrativy pro stavební oddělení: kompletování dokladů potřebných k plnění zakázky, objednávky, kopírování a tisk projektové dokumentace, psaní obchodních dopisů, podpora stavebních techniků, běžná administrativa, zajištění provozních potřeb stavebního oddělení (např. občerstvení, kancelářské potřeby)
- komunikace s výrobním oddělením
- plnění úkolů obchodně technického ředitele (práce v programu Excel)
Požadujeme
- středoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením
- praxe minimálně 1 rok zejména s administrativou a korespondencí
- schopnost samostatného řešení problémů
- organizační a komunikační schopnosti
- aktivní přístup a ochota práce v týmu
- časová flexibilita
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, další výhodou)
- schopnost práce v dynamickém prostředí
- řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
- dobré platové ohodnocení
- pracovní doba (7-15:30, někdy možné přesčasy)
- nástup možný ihned
- příjemný pracovní kolektiv
- zázemí stabilní společnosti
- místo práce: Hradec Králové