Volné pracovní místo  ASISTENTKA (24.000 - 30.000 Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Hledáme profesionální asistentku se znalostí AJ (komunikace s našimi zahraničními zákazníky), zpracování dokumentů, zajišťování cestovní agendy.

  • běžná agenda sekretariátu
  • zpracování dokumentů pro oddělení logistiky a nákupu /celní dokumenty, objednávky, faktury, dodací listy apod./
  • zajišťování cestovní agendy zaměstnanců /letenky, ubytování, taxi apod./
  • kontakt s návštěvami, telefony, pošta

Požadujeme

  • SŠ/VŠ
  • znalost AJ i NJ na dobré komunikativní úrovni NUTNÁ pro výkon pozice
  • velmi dobrá znalost práce na PC /Word, Excel - nutný, Navision – výhodou/
  • příjemné profesionální vystupování
  • časově flexibilní

Nabízíme

  • 25 dní dovolené
  • stravenky
  • smlouva na dobu neurčitou
  • zázemí zahraniční společnosti
  • pracovistě v Brně
  • nástup možný ihned
 Zpět