Volné pracovní místo Asistentka vedení s výbornou němčinou

aktivní
HR professionals - www.hr-pro.cz

Naše firma nabízí dlouholeté zkušenosti s personálním řízením a poradenstvím, které jsme získali ve společnostech různých typů a velikostí. Při hledání nejlepších řešení spolupracujeme s řadou dalších odborníků z oblastí psychologie, práva, statistického zpracování dat i s dalšími personalisty.

Místo pracoviště
region Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
25000-35000

Popis pracovní nabídky

  • plánování a organizace pracovních schůzek
  • plánování diáře Country manažera a dvou obchodníků
  • organizace a zajišťování služebních cest
  • příprava prezentací a dalších písemných podkladů pro nadřízené (tabulky, obchodní dopisy apod.)
  • vstupní kontakt pro obchodní partnery včetně vysoce postavených manažerů
  • řešení ad hoc problémů spojených s obchodní agendou

Požadujeme

  • excelentní znalost němčiny (mluvená i písemná forma), denní komunikace po telefonu, konferenční hovory, znalost angličtiny výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office, denní používání především Power Point, Excel, psaní dopisů v MS Word
  • praxe v administrativě minimálně 2 roky
  • motivaci k dalšímu profesnímu růstu
  • pečlivost, zvídavost, proaktivní přístup, rozhodnost
  • příjemné a profesionální vystupování, ochota, vstřícnost

Nabízíme

  • malý ale velmi přátelský kolektiv
  • moderní pracovní prostředí v centru Prahy
  • možnost rozšíření zodpovědností dle schopností kandidáta, možnost profesního růstu do pozice specialisty
  • velmi motivující pracovní ohodnocení odpovídající schopnostem

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Referent veřejných zakázek
Je zodpovědný za: Realizaci zadávání veřejných zakázek malého rozsahu prostřednictvím elektronického nástroje, v rámci systému centralizovaného zadávání a v zákonem odůvodněných př ...
Státní plavební správa Praha, Jankovcova 4 Plný úvazek
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Referent Odboru správy majetku, investic a ŽP (pří...
Zejména: •zajištění podkladů pro vypsání výběrových řízení na dodavatele dodávek, služeb a stavebních prací dle platných zákonů, předpisů a organizační směrnice města ...
Město Jesenice Budějovická 303, 252 42 Jesenice Plný úvazek
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR WITH SECOND LANGUAGE
Ref. č.: 13-19-232420. Are you interested in career in finance? Do you speak English fluently and master another language (Spanish, Italian, French, Portuguese, Polish, German)? Send us your CV!<br/> <br/>An international company ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno