Popis pracovní nabídky
Hledáme asistentku se znalostí AJ (komunikace s našimi zahraničními zákazníky), zpracování dokumentů, zajišťování agendy.Náplň práce:
- administrativně/organizační podpora společnosti
- obchodní korespondence
- komunikace se zahraničními zákazníky
- spolupodílení se na personální agendě
- příprava podkladu pro účetnictví
Požadujeme
- min SŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici
- AJ – pokročilá
- znalost práce na PC – MS Office
- ŘP sk. B
- samostatnost, vysoké pracovní nasazení
Nabízíme
- zázemí středně velké firmy
- motivační mzdové ohodnocení
- stravenky
- bonusy v podobě příspěvků na životní a penzijní připojištění
- parkoviště u společnosti
- nástup možný ihned
- pracoviště: Brno-město
Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx)na emailovou adresu použijte odpovědní formulář Pokud jste již v minulosti s námi komunikovali,
můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Kandidáty, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze
a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Zasláním Vašeho životopisu, popřípadě dalších osobních materiálů do naší agentury, udělujete souhlas společnosti
Jobs Contact Consulting, s.r.o., se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 se shromážděním,
zpracováním a uchováním osobních údajů o Vaší osobě dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání.
Tento souhlas bude platný až do odvolání písemnou formou.
Tým Jobs Contact Consulting, s.r.o., se těší na spolupráci s Vámi!
id:2037