Volné pracovní místo  Asistentka vedení společnosti, představenstva

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • komplexní a kvalifikované zabezpečení úkolů spojené s činností sekretariátu
  • samostatné zajišťování agendy valné hromady, představenstva, dozorčí rady, porad vedení
  • koordinace, příprava a zpracování podkladů pro potřeby vrcholového vedení
  • příprava prezentací a podkladů pro jednání, organizace jednání a porad
  • zabezpečení chodu útvaru (účast na poradách vedení, zápisy z porad, příprava materiálů na porady, apod.)
  • plánování a organizace schůzek, zajišťování pracovních cest nadřízených pracovníků
  • zajištění veškerých dílčích úkolů s administrativou spojených (vyřizování korespondence, emailů, telefonátů, evidence a třídění pošty, ověřování dokumentů, apod.)
  • provádění archivace a skartace písemností dle spisového a skartačního řádu
  • zajištění koordinace vazeb mezi přímým nadřízeným a ostatními úseky společnosti
  • samostatné řešení dílčích úkolů
  • předběžné pořizování faktur do SAPu

Požadujeme

Odborné znalosti
  • počítačové způsobilosti – výborná znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Internet
  • min. SŠ vzdělání
  • náležitosti úřední a obchodní korespondence
  • orientace v účetních a obchodních dokladech a dokumentaci
  • znalost SAPu

Osobní předpoklady
  • organizační schopnosti
  • komunikativnost
  • svědomitost a samostatnost
  • odpovědnost za plnění úkolů a termínů
  • vstřícný přístup, příjemné vystupování a nekonfliktnost
  • časová flexibilita
  • kvalitní písemný projev
  • kvalitní mluvený projev

Obecné způsobilosti
  • analyzování a řešení problémů - logické myšlení - rozpoznání klíčových informací, rozpoznání
  • souvislostí mezi problémy
  • pružnost v myšlení a jednání (adaptabilita, flexibilita, přizpůsobivost, improvizační způsobilosti)
  • aktivní naslouchání a pochopení podstaty sdělení
  • velmi dobré komunikační schopnosti - chápání, ovlivňování a komunikace s lidmi
  • schopnost týmové spolupráce
  • osobní rozvoj - ochota vzdělávat se a pracovat na sobě

Nabízíme

  • samostatnou a odpovědnou práci na HPP
  • zaměstnanecké benefity
  • přátelský kolektiv

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost s dlouholetou historií, zabývající se energetikou.

Místo práce: Liberec

Termín nástupu: 1. 5. 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, použijte volbu "odpovědět".

Platnost inzerátu končí 27. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
 Zpět