Volné pracovní místo  ASISTENT/KA VEDOUCÍHO, 40 - 45 000 Kč

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19-12-246529. Rádi byste pracovali v úspěšné a mezinárodní společnosti v oblasti retailu?<br/>Máte již zkušenosti s administravivou, mluvíte skvěle anglicky a němčina pro vás také není problém?<br/>
<br/>Přihlaste se nám a získáte zajímavou a různorodou práci!<br/>
<br/>Náplň práce:<ul>
<li> Administrativní a organizační podpora oddělení nákupu</li>
<li> Komunikace s dodavateli, prodejnami a ostatními odděleními v rámci společnosti</li>
<li> Koordinace úkolů a činností v rámci oddělení nákupu, controllingu a řízení jakosti</li>
<li> Řízení, koordinace a dohled nad průběhem projektů v rámci oddělení nákupu</li>
<li> Překlady textů z NJ do AJ</li>
</ul>
<br/>Nástup: ASAP<br/>Lokalita: PRAHA - VÝCHOD

Požadujeme

<ul>
<li> Min. SŠ vzdělání</li>
<li> Výborná znalost AJ + s znalost NJ (schopnost překladu z NJ do AJ)</li>
<li> Pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, vzorce, tvorba grafů) + další MS Office, Outlook</li>
<li> Praxe v administrativě alespoň 2 roky</li>
<li> Výborné komunikační a organizační dovednosti</li>
<li> Spolehlivost, pečlivost, důslednost, důvěryhodnost, stresu odolnost</li>
<li> Týmový hráč</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> Jazykové vzdělávání</li>
<li> Multisport karta</li>
<li> 13. plat</li>
<li> Dotovaná strava</li>
<li> Příspěvěk na důchodové připojištění</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět