Volné pracovní místo ASISTENTKA
O firmě
Personální poradenská společnost zaměřená na řízení lidských zdrojů s celorepublikovým působením.Popis pracovní nabídky
- přehledné a řádné vedení administrativní agendy společnosti, vyřizování firemní korespondence i cizojazyčné (AJ, NJ) podle obecných postupů,
- obsluha výpočetní a kopírovací techniky (PC, kopírka, fax, záznamník), obsluha telefonní ústředny,
- vyřizování korespondence ředitele společnosti podle přesných pokynů,
- vedení evidence úkolů a sledování termínů jejich plnění,
- plánování schůzek ředitele společnosti,
- zajišťování styku s vedoucími pracovníky, potřebných náležitostí zahraničních partnerů ve společnosti, jakož i s ostatními návštěvami jednajícími s ředitelem společnosti,
- zajišťování a vyřizování operativních úkolů z pověření ředitele společnosti, zajištění odpovídající úpravy firemní korespondence,
- evidence a přehledné ukládání veškerých dokumentů,
- přebírání a evidence došlé korespondence.
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem, NJ – výhodou,
- dobrá znalost práce s PC (MS Office, Internet),
- samostatnost, komunikativnost, organizační schopnosti.
Nabízíme
- zajímavé perspektivní zaměstnání,
- zázemí stabilní společnosti,
- jeden týden dovolené navíc.
- příspěvek na očkování
- jazykový kurz