Volné pracovní místo  ASISTENTKA

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • zodpovědnost za vedení administrativní agendy
  • administrativní podpora obchodního týmu
  • příprava podkladů, vyřizování, kontrola objednávek a faktur
  • zpracování nabídek a ceníků
  • komunikace s dodavateli, zákazníky a obchodními partnery
  • komunikace se zahraniční centrálou

Požadujeme

SŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
  • praxe na obdobné pozici (výhodou)
  • anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni
  • uživatelská znalost PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Internet)
  • odpovědnost, důslednost a dobré organizační schopnosti
  • schopnost samostatně analyzovat a vyhodnocovat informace
  • příjemné vystupování a přátelský přístup vůči zákazníkům

Nabízíme

  • silné zázemí prosperující společnosti
  • motivující finanční ohodnocení (bonusy)
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 5týdnů dovolené, penzijní připojištění,mobil,vzdělávání a další.)
  • možnost osobního růstu, využití cizích jazyků
  • příjemný pracovní kolektiv
  • pracoviště Praha 6 – Břevnov

Jiná sdělení

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici nám, prosím, zašlete Váš strukturovaný životopis v ČJ a AJ na emailovou adresu použijte odpovědní formulář nebo klikněte na tlačítko „Odpovědět“. Vyjádření očekávejte do 14 dnů.
Poskytnutím svých osobních údajů obsažených v profesním životopise dáváte souhlas s tím, aby je společnost Conlac s. r. o. zpracovávala a uchovávala v databázi pouze pro účely náboru a výběru na volné pracovní pozice, v souladu se zákonem 101/2000 Sb. Poskytnutí údajů je dobrovolné. Souhlas s jejich zpracováním a uchováním můžete kdykoliv odvolat. Současně tím potvrzujete, že osobní údaje poskytnuté v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
 Zpět