Popis pracovní nabídky
Nebuďte jen obyčejná „holka pro všechno“ nebo pravá ruka někoho. Jestli máte všech pět pohromadě, schopnost organizovat svou práci a k tomu ještě mít pod kontrolou to, co se děje kolem vás, staňte se recepční, která v našem pojetí kromě administrativy, obvyklého zvedání telefonů a vyřizování pošty řeší i propagační a marketingové záležitosti a vede databáze našich klientů.Požadujeme
Požadujeme od vás samostatnost, aktivní přístup, preciznost, nasazení, schopnost a touhu učit se novým věcem, psaní všema deseti a práci s PC, odolnost vůči stresu, angličtinu slovem i písmem a dobré komunikační schopnosti, SŠ vzdělání.Nabízíme
Pokud vše uvedené splňujete, můžete pracovat v jednom týmu s námi na realizování prodejů a pronájmů bytů a nemovitostí pro naše české i zahraniční klienty. Vše potřebné vám vysvětlíme a zaučíme vás. Čeká na vás kromě práce a základního platu ve výši 12.000 Kč ještě podíl na obratu společnosti a další finanční prémie v podobě osobního ohodnocení. V žádném případě se nestanete zoufalým obvolávačem inzerátů. To se týká i absolventů bez praxe. Po zvládnutí této pozice, a pokud budete chtít, vám můžeme nabídnout přestoupení na pozici samostatného makléře/makléřky.Místo práce: Praha
Termín nástupu: 15.4.2012
Jiná sdělení
Profil společnosti:TRIO Reality s.r.o. je stálice na pražském trhu s dlouhodobými pronájmy. Již od poloviny devadesátých let úspěšně zajišťuje pro své klienty, mimo jiné, pronájmy bytů a domů, samozřejmě ale také jejich prodeje.
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".