Volné pracovní místo  Assistant / Office Coordinator

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Assistant / Office Coordinátor má na starosti zejména tyto činnosti:

  • zajištění plynulého chodu kanceláře
  • administrativní podpora všem fungujícím týmům
  • zajištění služebních cest (letenky, ubytování apod)
  • kontrola faktur a jejich následná platba (kancelářské potřeby apod)
  • komunikace s dodavateli
  • rozvoj a udržování dobrých vztahů s ostatními členy týmu i se zákazníky a dodavateli
  • ad hoc reporting

Požadujeme

  • VŠ vzdělání
  • zkušenosti z obdobné pracovní pozice velkou výhodou
  • znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni - denní využití mluvené i psané formy
  • prozákaznický přístup
  • týmový hráč
  • uživatelská znalost práce na PC (zejména - MS Excel, MS Word)

Nabízíme

Možnost nástupu ASAP
  • Denní využití anglického jazyka
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Zajímavou pracovní zkušenost
  • Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
  • Stravenky
  • Příjemné moderní pracovní prostředí

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět