O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Assistant / Office Coordinátor má na starosti zejména tyto činnosti:- zajištění plynulého chodu kanceláře
- administrativní podpora všem fungujícím týmům
- zajištění služebních cest (letenky, ubytování apod)
- kontrola faktur a jejich následná platba (kancelářské potřeby apod)
- komunikace s dodavateli
- rozvoj a udržování dobrých vztahů s ostatními členy týmu i se zákazníky a dodavateli
- ad hoc reporting
Požadujeme
- VŠ vzdělání
- zkušenosti z obdobné pracovní pozice velkou výhodou
- znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni - denní využití mluvené i psané formy
- prozákaznický přístup
- týmový hráč
- uživatelská znalost práce na PC (zejména - MS Excel, MS Word)
Nabízíme
Možnost nástupu ASAP- Denní využití anglického jazyka
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Zajímavou pracovní zkušenost
- Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
- Stravenky
- Příjemné moderní pracovní prostředí