Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Assistant / Office Coordinator

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Jihomoravský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

Assistant / Office Coordinátor má na starosti zejména tyto činnosti:
 

  • zajištění plynulého chodu kanceláře
  • administrativní podpora všem fungujícím týmům
  • zajištění služebních cest (letenky, ubytování apod)
  • kontrola faktur a jejich následná platba (kancelářské potřeby apod)
  • komunikace s dodavateli
  • rozvoj a udržování dobrých vztahů s ostatními členy týmu i se zákazníky a dodavateli
  • ad hoc reporting


Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost sídlící v Brně, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

ASSISTANT / OFFICE COORDINATOR

Termín nástupu – ASAP, nejpozději 1.4.2014

Požadujeme

  • VŠ vzdělání
  • zkušenosti z obdobné pracovní pozice velkou výhodou
  • znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni – denní využití mluvené i psané formy
  • prozákaznický přístup
  • týmový hráč
  • uživatelská znalost práce na PC (zejména – MS Excel, MS Word)

Nabízíme

Možnost nástupu ASAP

  • Denní využití anglického jazyka
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Zajímavou pracovní zkušenost
  • Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
  • Stravenky
  • Příjemné moderní pracovní prostředí

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka – Brno
• administrativní činnosti • komunikace s úřady, bankou • komunikace se zákazníky a s dodavateli • vyřizování telefonických hovorů
JOBSYSTEM s.r.o. Brno Plný úvazek
dnes
Asistent/ka prodeje a obchodního ředitele
Podpora obchodních zástupců a manažerů Spoluzodpovědnost za dosahování očekávaných výsledků prodeje Příprava nabídek Aktualizace databáze zákazníků Zpracovávání reportů pro vedení společnosti Zodpovědnost za vozový park Provádění ...
včera
ASISTENTKA - výrobní společnost
Ref. č.: 16-12-226559. <ul> <li> Administrativní podpora chodu společnosti</li> <li> Příprava podkladů k fakturaci</li> <li> Všestranná organizace</li> <li> Komunikace s úřady a dalšími institucemi</li> <li> Evidence a správa fir ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno - město Plný úvazek
včera
OBCHODNÍ ŘEDITEL/MANAŽER (50.000 - 100.000 Kč)
Chcete se stát součástí rozvíjející se firmy? Společnost zaměřená na služby a systémy pro výrobu a údržbu hledá zkušeného obchodního manažera, pro rozvoj trhu. Silnou osobnost s prokazatelnými obchodními výsledky. Vaším úkolem bud ...
Jobs Contact Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno