Volné pracovní místo  Assistant - Marketing - Administration - Part Time

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Brigády
Vzdělání Základní

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • Photocopying, coordinating meetings/appointments, typing, faxing, ordering/maintaining supplies, arranging travel, preparing and/or sorting mail.
  • Serves as a point of contact for customers
  • Coordinates projects/assignments of broader scope, independently seeking appropriate internal and external resources as necessary such as: Assembling and distributing materials; Compiling and/or tracking data; Verifying the accuracy of data collected.
  • Makes decisions within established guidelines regarding planning, organizing, and scheduling of work.
  • Creates and types routine documents (letters/memos/e-mails, presentations, etc.) and revises as necessary; ensures accuracy in grammar and spelling.
  • Manages work in a confidential manner, ensuring information is shared with internal and external individuals in an appropriate manner.

Požadujeme

  • Very good English skills
  • Good communication skills
  • Ability to organizes and executes functional projects
  • Experience in an administrative position is welcome

Nabízíme

  • part time (DPČ)
  • 20 hours week
salary: approximately 11.000
  • start date ASAP
  • work in a prestigious international institution
  • getting an experience, usefull for the future

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět