Zpět

Volné pracovní místo  Auditor (m/ž) (A13509)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

O firmě

Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.

Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta hledáme Auditora / Senior konzultanta auditu. Na této pozici budete mít možnost zastávat komplexní seniórní roli a zároveň prohlubovat své znalosti a zkušenosti nejen v auditu, ale i v oblasti due diligence, poradenství či konsolidací.
Budete nahlížet do fungování společností napříč různými odvětvími a spolupracovat se zkušenými odborníky, kteří vás podpoří v profesním růstu. Práce vyžaduje vyšší nasazení v zimních měsících, které je vyváženo klidnějším letním obdobím.
Firma klade velký důraz na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem a poskytuje prostředí, kde je možné efektivně skloubit obojí.
  • Zastřešení a vedení zakázek včetně koordinace a vedení juniornějších kolegů (rozdělíte práce, dohlédnete na plnění úkolů a připravíte si finální výstupy)
  • Finanční audity a prověrky společností napříč různými obory (výroba, obchod, nemovitosti, investiční fondy, neziskový sektor aj.)
  • Účetní poradenství a zapojení do projektů zaměřených na due diligence, konsolidace či hedging
  • Pravidelná komunikace s klienty (CFO, hlavní účetní, management)
  • Práce v kanceláři i přímo u klientů, včetně občasných cest po ČR
  • Spolupráce s partnery společnosti

Požadujeme

  • Minimálně 3 roky zkušeností ve finančním auditu a výborná orientace v účetnictví
  • Plynulá ústní a písemná komunikace v českém jazyce
  • Dobrá znalost angličtiny nebo němčiny
  • Schopnost efektivně řídit více projektů současně, pracovat pod tlakem a stanovovat si priority
  • Prokazatelný zájem o oblast auditu a motivace k dalšímu profesnímu růstu a budování kariéry

Nabízíme

  • intenzivní zaškolení a účast na odborných školeních
  • možnost zapojení do celofiremních i mimopracovních aktivit (teambuildingy, večírky, office cvičení, firemní pobyty)
  • široká škála benefitů včetně příspěvku na stravování, jazykového vzdělávání a flexibilní cafeterie
  • přátelský a podpůrný tým
  • moderní kanceláře v Praze 
  • Možnost práce u klientů či home office

Zaujala Vás tato pozice? Budu se těšit na Vaše CV!
  • Ráda si s Vámi popovídám o detailech na online pohovoru.

Práce z domova

Nabízíme možnost Příležitostně z domova nebo Částečně z domova.

Máte zájem o nabídku Auditor (m/ž) (A13509)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Inna Hottmar z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Přidáno před pár minutami

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Auditor (m/ž) (A13509)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět