Volné pracovní místo Automatizovaný tester pro zdravotnický SW
Lokalita
Praha-Nové Město
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
50 000–80 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Pracujeme na projektu v oblasti zdravotnictví, který zabezpečuje sledování stavu pacientů s implantovanými zařízeními. Jedná se o webovou službu, díky které mohou doktoři sdílet data pacientů s maximální efektivitou. Posilujeme tým našich automatizovaných testerů a pokud jste již obdobnou pozici zastávali neváhejte se ozvat.Náplň práce:
- Spolupráce na analýze požadavků
- Navrhovat a aktualizovat testovací scénáře
- Implementace testovacích procedur v C#
- Analyzovat a reportovat nalezené chyby
Požadujeme
- Zkušenost s jazykem C#
- Znalost SQL, REST API
- Analytické myšlení a ochota učit se
- Výhodou je znalost: Selenium, Gherkin, SpecFlow
Nabízíme
- HomeOffice až 3 dny v týdnu a flexibilní pracovní doba
- Multisport karta
- Sickdays
- Občerstvení na pracovišti a stravenky
- Hrazené studijní volno a školení v rámci pracovní doby
Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!