Volné pracovní místo  Back Office Assistant/Event Coordinator

Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Máte zkušenosti s organizací akcí a dokážete samostatně pracovat? Hledáte navíc práci na part time s možností flexibility a home officu až polovinu pracovního času? Rádi byste pracovali pro malou moderní poradenskou společnost poskytující služby rodinným firmám? Pokud vás láká spojení administrativy a organizace eventů, tak nás určitě kontaktujte. Práce probíhá na ŽL nebo na dohodu na poloviční/zkrácený úvazek, nastavení spolupráce je tak o společné dohodě.

Co na této pozici budete dělat:
  • Podporovat majitele společnosti po administrativní stránce
  • Podílet se na přípravě podcastů – domlouvat termíny s hosty, přepisy, publikace a správa Audioboom
  • V poradenské kanceláři budete dolaďovat prezentace na školení, koordinovat schůzky s klienty, spravovat firemní LinkedIn profil a další ad-hoc úkoly
  • V oblasti koučinku budete koordinovat termíny s klienty, komunikovat s nimi a řešit fakturace
  • Dále budete připravovat a organizovat eventy (komunikovat s partnery, předávat podklady a koordinovat je s dalšími institucemi, komunikovat s marketingovou agenturou, účastnit se jednání a pořizovat zápisy a distribuovat, koordinovat schůzky přípravného výboru a vést zápisy, vést výběrová řízení na dodavatele, atd.

Požadujeme

  • Předchozí zkušenost s organizací eventů
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost operativně řešit nenadálé situace a velmi dobré organizační schopnosti
  • Angličtinu na komunikativní úrovni
  • Možnost zpočátku docházet do kanceláře pravidelně a po čase lze pracovat z 50 % na home office

Nabízíme

  • Zázemí moderní menší společnosti v centru Prahy
  • Práci se značnou mírou samostatnosti a flexibility
  • Práce na zkrácený úvazek na ŽL nebo na DPČ

Vhodné pro

Osoby na mateřské/rodičovské dovolené.

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.
 Zpět