Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  BACK OFFICE MANAŽER (18.000 - 28.000,- Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Jste samostatná jednotka, která se nebojí používat angličtinu? Jste komunikativní osobnost a vlastníte řidičské oprávnění? Umíte se orientovat v základech účetnictví? Chcete pracovat v příjemném kolektivu s pružnou pracovní dobou?

Česká společnost zabývající se vývojem loterijních systémů ráda přivítá novou kolegyni do týmu na pozici

BACK OFFICE MANAŽER (18000-28000 Kč,- dle zkušeností)



  • plánování schůzek
  • fakturace
  • práce s účetními doklady
  • komunikace v anglickém jazyce
  • podpora personální agendy
  • práce s MS EXCEL – používání funkcí, vzorců

Požadujeme

  • ideálně SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • aktivní řidičku
  • znalost EU dotací – výhodou
  • orientaci v základech účetnictví – podmínkou
  • pečlivého, zodpovědného a milého člověka

Nabízíme

  • tvůrčí a samostatnou práci ve stabilní společnosti
  • dovolená nad rámec zákoníku práce
  • sickday
  • stravenky
  • zvýhodněnou cenu tarifů pro celou Vaši rodinu
  • místo výkonu práce: Brno

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět