Volné pracovní místo  Back office manažer

Lokalita Brno a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 30 000–40 000 Kč / měsíc

O firmě

Jsme největší velkoobchodní distributor DIV TE Connectivity v Evropě a systémoví integrátoři společností Topcon, Murphy a MRS Electronic. Jsme distributorem s přidanou hodnotou (Value Added Resources), a to produktů z divizí Deutsch Industrial Vehicles (DIV) a Commercial Industrial Vehicles (CIV). Divize DIV a CIV zahrnují elektrické konektory a komponenty pro průmyslové a zemědělské stroje, nákladní vozidla a těžký průmysl.

Popis pracovní nabídky

Hledáme kanidátku/kandidáta na pozici Insidesales a Backoffice manager.

Co je hlavní obsah práce?

Insidesales (= obchodní referentka, přijímání objednávek, jejich vyřizování a komunikace se zákazníky)
zpracování cenových nabídek (kalkulace marží, vyžadování cen od dodavatelů, strategické úvahy o tvorbě cen a diskuze s Business development)
koordinace práce kolegů a jejich zastupování

... ale protože jsme malá firma s velkým působením, činností co můžete dělat je hodně a rozhodně je práce různorodá a samostatná - viz.podrobnější popis

Co to ale znamená? Co musí člověk umět?

komunikace plynulou angličtinou slovem i písmem, další jazyky vítány (polština nebo němčina by byly skvělé!)
samostatnost a rychlost v jednání i učení

dobrá znalost práce s počítačem odpovídající dnešní době (vědět co asi je Word a kde se zapíná počítač nestačí)
pozitivní myšlení a proaktivní jednání (sedět na židli a čekat co dostanu za práci když kolegové neví kam dřív není to pravé...)

Podívejme se na to podrobněji:

Poslání pracovní pozice
Obchodní referent (pozici nazýváme také Insidesales) je pro každého nšeho zákazníka hlavní kontaktní osobou pro provádění nákupu. Na jeho závisí spokojenost zákazníka s komunikací, spolehlivostí dodávek a vytvoření dojmu o naší firmě.

Pracovní náplň

zaevidování přijatých objednávek do informačního systému a zkontrolovat úplnost položek, obsahovou správnost
uvedení platných prodejních cen jednotlivých položek pro daného zákazníka
včasné a úplné potvrzení objednávky zákazníkovi
se zákazníkem dojednat způsob dopravy zakázky a její cenu
zajištění dopravy zboží včetně přípravy potřebných dokumentů
vystavení faktur s platebními podmínkami platnými pro danou firmu

Požadujeme

schopnost samostatné činnosti
znalost obchodních procesů
zběhlost v práci s běžnými kancelářskými aplikacemi na počítači
výborné komunikační schopnosti
schopnost nést zodpovědnost za svěřenou práci
dobrá znalost angličtiny a polštiny písemnou i ústní formou

Nabízíme

Kromě platu nabízíme

stravenky
týden dovolené navíc
bonus za obrat formou 13 platu
motivaci zaměstnanců, kteří u nás pracují delší dobu
nápoje zdarma
ovocný bufet zdarma
flexibilní pracovní doba
příspěvek na penzijní připojištění
hrazené telefonní hovory
možnost vzdělávat se v oboru

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova, převážně pracovat z domova nebo pracovat jen z domova.

Jiná sdělení

Poslání pracovní pozice
Obchodní referent (pozici nazýváme také Insidesales) je pro každého nšeho zákazníka hlavní kontaktní osobou pro provádění nákupu. Na jeho závisí spokojenost zákazníka s komunikací, spolehlivostí dodávek a vytvoření dojmu o naší firmě.
 Zpět