O firmě
Jsme největší velkoobchodní distributor DIV TE Connectivity v Evropě a systémoví integrátoři společností Topcon, Murphy a MRS Electronic. Jsme distributorem s přidanou hodnotou (Value Added Resources), a to produktů z divizí Deutsch Industrial Vehicles (DIV) a Commercial Industrial Vehicles (CIV). Divize DIV a CIV zahrnují elektrické konektory a komponenty pro průmyslové a zemědělské stroje, nákladní vozidla a těžký průmysl.Popis pracovní nabídky
Hledáme kanidátku/kandidáta na pozici Insidesales a Backoffice manager.Co je hlavní obsah práce?
Insidesales (= obchodní referentka, přijímání objednávek, jejich vyřizování a komunikace se zákazníky)
zpracování cenových nabídek (kalkulace marží, vyžadování cen od dodavatelů, strategické úvahy o tvorbě cen a diskuze s Business development)
koordinace práce kolegů a jejich zastupování
... ale protože jsme malá firma s velkým působením, činností co můžete dělat je hodně a rozhodně je práce různorodá a samostatná - viz.podrobnější popis
Co to ale znamená? Co musí člověk umět?
komunikace plynulou angličtinou slovem i písmem, další jazyky vítány (polština nebo němčina by byly skvělé!)
samostatnost a rychlost v jednání i učení
dobrá znalost práce s počítačem odpovídající dnešní době (vědět co asi je Word a kde se zapíná počítač nestačí)
pozitivní myšlení a proaktivní jednání (sedět na židli a čekat co dostanu za práci když kolegové neví kam dřív není to pravé...)
Podívejme se na to podrobněji:
Poslání pracovní pozice
Obchodní referent (pozici nazýváme také Insidesales) je pro každého nšeho zákazníka hlavní kontaktní osobou pro provádění nákupu. Na jeho závisí spokojenost zákazníka s komunikací, spolehlivostí dodávek a vytvoření dojmu o naší firmě.
Pracovní náplň
zaevidování přijatých objednávek do informačního systému a zkontrolovat úplnost položek, obsahovou správnost
uvedení platných prodejních cen jednotlivých položek pro daného zákazníka
včasné a úplné potvrzení objednávky zákazníkovi
se zákazníkem dojednat způsob dopravy zakázky a její cenu
zajištění dopravy zboží včetně přípravy potřebných dokumentů
vystavení faktur s platebními podmínkami platnými pro danou firmu
Požadujeme
schopnost samostatné činnostiznalost obchodních procesů
zběhlost v práci s běžnými kancelářskými aplikacemi na počítači
výborné komunikační schopnosti
schopnost nést zodpovědnost za svěřenou práci
dobrá znalost angličtiny a polštiny písemnou i ústní formou
Nabízíme
Kromě platu nabízímestravenky
týden dovolené navíc
bonus za obrat formou 13 platu
motivaci zaměstnanců, kteří u nás pracují delší dobu
nápoje zdarma
ovocný bufet zdarma
flexibilní pracovní doba
příspěvek na penzijní připojištění
hrazené telefonní hovory
možnost vzdělávat se v oboru
Práce z domova
Nabízíme možnost částečně pracovat z domova, převážně pracovat z domova nebo pracovat jen z domova.Jiná sdělení
Poslání pracovní poziceObchodní referent (pozici nazýváme také Insidesales) je pro každého nšeho zákazníka hlavní kontaktní osobou pro provádění nákupu. Na jeho závisí spokojenost zákazníka s komunikací, spolehlivostí dodávek a vytvoření dojmu o naší firmě.