Volné pracovní místo  BACK OFFICE S ANGLIČTINOU

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Oblast Brno-jih, dobrá dostupnost MHD
Možnost nástupu: červenec-září 2017
Mzdové ohodnocení: Dle zkušeností
Máte dobré organizační schopnosti?
Zvládáte administrativní úkony levou zadní a rádi komunikujete v anglickém jazyce?
Chcete pracovat v menší mezinárodní společnosti s rodinnou atmosférou?

Pro našeho klienta, společnost zabývající se výrobou součástek pro automobilový průmysl, strojírenství, letectví, zemědělství a mnoho dalších, hledáme zaměstnance na pozici BACK OFFICE S ANGLIČTINOU.

Co je náplní práce?

budete přijímat objednávky od zákazníků z ČR i zahraničí
zpracování dat a zadávání do systému
objednávání přepravy a zajištění zásilkové služby
spolupráce s ostatními odděleními, např. plánování a nákupu
administrativní činnost a podpora oddělení prodeje
příprava podkladů pro fakturaci
denní komunikace v anglickém jazyce

Požadujeme

Jaký je kandidát, kterého bychom rádi poznali?

má min. SŠ vzdělání s maturitou, ekonomického oboru výhodou
má pokročilou znalost anglického jazyka – pro denní komunikaci
pokud má zkušenosti z obdobné pozice z výrobní společnosti, bude to velkou výhodou, nikoliv podmínkou
umí ovládat PC (MS Office), výhodou bude praxe v systému Abra
je zodpovědný, samostatný a zaměřený na zákazníka
pokud má řidičský průkaz skupiny B, bude to výhodou

Nabízíme

Co Vás čeká, když uspějete?

stabilní zaměstnání a dobrý kolektiv s přístupným vedením
profesní zaškolení a možnost dalšího rozvoje
motivující finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
pružná pracovní doba
týden dovolené navíc
13. Mzda na základě výsledků společnosti
příspěvek na stravování formou stravenek (90,- Kč) a další odměny
místo výkonu práce, které je snadno dostupné MHD Brno
 Zpět